|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
|
|
|
#62 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sHaha, dette ble jo reneste "What not to throw"-tråden. Jeg dævver.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, eg innrømmer at eg har eit veldig temperament. Er samboer heime, stormer eg av og til ut døra. Då må eg "gå det av meg", og kjem tuslande tilbake etter ein liten halvtime. Er eg åleina med ungane, blir det slamring med dør og eg forkynner (brøler) at no må eg vera åleina litt.
|
|
|
#64 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJepp. Jeg kan fint finne på å slenge ting rundt meg (noen ganger på andre mennesker også) i sinne. Og jeg slamrer med dører. Hardt.
|
|
|
#65 |
|
Hertuginne
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg er en hopper i stedet for, og kan nok minne litt om Karl i Mot i brøstet til tider. Veldig effektivt, men gjør ganske vondt under føttene av og til.
|
|
|
#66 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, absolutt. Men jeg er ikke gal, jeg tenker meg faktisk om før jeg gjør det. Jeg vil ikke ødelegge ting. Jeg kastet en gang druer i døra fordi jeg var redd for å ødelegge tapeten. Men jeg hadde veldig behov for å kaste noe. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sHelt klart, ja.
|
|
|
#68 |
|
Kontrollfrik
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg har to barn. Det ene er akkurat som meg og det andre er sart og følsom og blir antakelig redd av sånne som oss. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sGubben har forøvrig testet ut holbarheten på rettetang vs skapdør.
|
|
|
#71 |
|
Shake it out!
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei, jeg er ingen kaster. Jeg fant en gang ut hvor sint jeg kunne bli, men jeg kastet ingenting vegg i mellom. Jeg klarer helt fint å bli sint langt forbi grensen til eksplosjon uten å la det gå ut over ting. At ikke glass eksploderer av volumet mitt, det er en annen sak.
|
|
|
#72 |
|
Superbasinella
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Har du slått ei ku? |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kontrollfrik
Hvordan fant du det ut? Rettere sagt: Hvordan finner man sånt ut? |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Shake it out!
|
Det finner man ut den dagen man blir så sint at man tenker at man jammen er glad man ikke hadde våpen tilgjengelig.
|
|
|
#77 |
|
maler
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sDefinitivt. Men en del av det å bli voksen er å lære seg å takle sinne slik at man ikke gjør ting man ikke vil.
|
|
|
#78 |
|
One of These Days
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg ble fryktelig sint før og kunne absolutt kaste ting, knuse ting og ødelegge ting, men aldri fysisk mot andre mennesker. Nå nøyer jeg meg med å trampe demonstrativt ut av rommet, mens jeg klirrer unødvendig med oppvasken eller unødvendig hardhendt med noe. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNope. Jeg prøvde i flere år å leve sammen med en som var veldig kapabel til å bli fysisk og ødela både det ene og det andre når vedkommende ble sint.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Søt og rar
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJeg blir så sinna at jeg løper til toppen av fjellet på 50% av normert tid, men å kaste rundt på saker og ting har aldri falt meg inn.
|
![]() |
|
|