Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Truser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken truser bruker du?
Stringtruse 34 17,99%
Tanga 11 5,82%
Midi 38 20,11%
Hipsters 113 59,79%
Bokser 92 48,68%
Maksi 25 13,23%
Tai 21 11,11%
Hvit 100 52,91%
Sort 132 69,84%
Annen farge 65 34,39%
Med glitter og dekor 29 15,34%
Med mønster/striper/blomster 57 30,16%
Med fransk opning 2 1,06%
Truse? bruker sjelden 1 0,53%
Truse? bruker ikke 0 0%
Gravidtruse 3 1,59%
Holdin-eller hold-opp-truse 10 5,29%
Dustepoll 1 0,53%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 16:05   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Truser

Jeg bruker stort sett boxer fra Pierre Robert. String syns jeg bare er ekle greier.

Gammel 26-01-11, 16:33   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor synes dere string er ekkelt? For små stringtruser kan være direkte vondt, men ellers er det behagelig å gå med? Er det ekkelt fordi de legger seg mot rompesprekken? Giiiiid, sier jeg i så fall.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 16:33   #23
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg bruker stort sett boxer fra Pierre Robert. String syns jeg bare er ekle greier.

Jeg også.

Gammel 26-01-11, 16:40   #24
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er ikke så mange år siden alt annet enn string ble skikkelig sett ned på som "bestemortruser", så det er jo en positiv utvikling at det er moderne med truser som dekker rompa.

For min del er det helt greit, jeg er bestemor.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det ekkelt fordi de legger seg mot rompesprekken? Giiiiid, sier jeg i så fall.

Legger seg mot? De legger seg jo inni!

Som dere skjønner, jeg bruker undertøy som dekker rompa, og skjønner ikke "problemet" med trusekanter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 16:51   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hipsters, stort sett hvit eller sort.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 16:59   #26
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Er den ren og henger sånn någenlunde sammen er det en brukbar truse, men kjøper stort sett sorte helt enkle og string er kun sånn innpakningspapir som skal av i løpet av ti minutter greie.

Gammel 26-01-11, 17:02   #27
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Men hvorfor synes dere string er ekkelt? For små stringtruser kan være direkte vondt, men ellers er det behagelig å gå med? Er det ekkelt fordi de legger seg mot rompesprekken? Giiiiid, sier jeg i så fall.

Det er mere tanken på å ha en taubit liggede inntil ræ....let som en inviterende bro fremover mot mere sårbare ommråder for bakterier som trives i bæsj...:grøss:

Gammel 26-01-11, 17:08   #28
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legger seg mot? Den legger seg i når man går, ja.

Gammel 26-01-11, 17:09   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine stringtruser legger seg mer inntil enn inni, i alle fall. Og bakterier schmakterier, sier nå jeg.

Gammel 26-01-11, 17:12   #30
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har stringtruser blitt frarådet fra kompetent hold har jeg sett og hørt en del eksempler på. Du må gjerne syntes at det er "giiiid", men jeg er uenig med deg.

Jeg bruker som regel truser a la midi. Som oftest sorte.

Gammel 26-01-11, 17:21   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De stringtrusene jeg har hatt (og det en en god del) har aldri lagt seg MOT rompesprekken. De havner inni.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 17:21   #32
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hipster eller midi (hvis det er det jeg tror det er), og definitivt ikke string! Grøss og gru. Og så er gravidtruser rett rundt hjørnet, så krysset av for det også.

Gammel 26-01-11, 17:23   #33
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå har stringtruser blitt frarådet fra kompetent hold har jeg sett og hørt en del eksempler på. Du må gjerne syntes at det er "giiiid", men jeg er uenig med deg.

Ja, jeg synes at det er litt giiid. For min del. Hadde jeg vært plaget med infeksjoner, så hadde jeg muligens revurdert det.

Og inntil jeg finner andre typer truser som ikke lager bulker og/eller er nysgjerrige, så er det helt uaktuelt å bruke noe annet.

Gammel 26-01-11, 17:23   #34
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var forresten så kjip at jeg stemte dustepoll. Jeg synes godt det kunne vært egne alternativer for menn så lenge overskriften på tråden er generelt stilet til brukerne på FP.

Gammel 26-01-11, 17:31   #35
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Stort sett hva som helst, bortsett fra maxi-greier.

Jepp

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 17:34   #36
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg var forresten så kjip at jeg stemte dustepoll. Jeg synes godt det kunne vært egne alternativer for menn så lenge overskriften på tråden er generelt stilet til brukerne på FP.

Pøh, menn kan vel bruke string de også?

Gammel 26-01-11, 17:36   #37
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Pøh, menn kan vel bruke string de også?

Ja, det kan de jo.

Gammel 26-01-11, 18:34   #38
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Men selvsagt, denne varianten burde jo vært med i så fall:

Gammel 26-01-11, 18:54   #39
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eh, menn bruker vel både string, tai og bokser Irma

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:57   #40
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Midi, hipster, bokser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.