Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger tips til støvletter/veske som passer ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 13:30   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger tips til støvletter/veske som passer ...

....til denne Chill Norway kåpen

Gjerne nettbutikk
Trenger egentlig å komme igjen med å bruke vesker igjen....ble så sløv med vesker etter vognperioden (hvor jeg aldri hadde behov for veske) at jeg trenger noen nye stilige vesker.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 14:12   #2
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Trenger tips til støvletter / veske som passer....

Jeg har ingen vesketips men støvletter derimot; sjekk Chill Norway på tintinstyle.se så ser du primebootsene som modellen har - syns de passer perfekt til. Finns på nelly.com, koster skjorta, jeg har akkurat fått mine, mid enginering i beige (ikke modellen med blomst da) og der er lekre. Dog store i størrelsen så de må man gå ned på.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 14:15   #3
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

På tintinstyle.se har de jo en nydelig,beige liten "see by chloe" skulderveske i beige også - samme stilen som kåpen...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 14:23   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg derimot synes ikke boots passer så godt til. Derimot ville mine støvletter fra Camper passet veldig godt til. (OK, nå må jeg ikke overbevise meg selv om at jeg trenger denne kåpa, da..)

De ligner på disse (som er fra Wonders):

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:04   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til støvletter / veske som passer ...

Ei grå veske kan vel passe bra?!
Kommer veldig an på type veske du ønsker da
Stor, lita, reim/ikke reim etc.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 18:09   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til støvletter/veske som passer ...

Esprit:

Gammel 28-01-11, 19:54   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Støvlettene fra Wonders likte jeg . Og veskene fra Esprit....har vært innom grått selv, men lurer på om det skiller seg veldig ut fra fargen på kåpa.....den har ikke "grå" kanter slik det ser ut på bilden, men den er sand/beige allover

Gammel 28-01-11, 20:17   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Støvlettene fra Wonders likte jeg . Og veskene fra Esprit....har vært innom grått selv, men lurer på om det skiller seg veldig ut fra fargen på kåpa.....den har ikke "grå" kanter slik det ser ut på bilden, men den er sand/beige allover

Å, trodde kantene var grå jeg.

Gammel 28-01-11, 21:05   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enkle klassiske skinn-støvletter tror jeg blir finest til ( feks dem fra Wonders eller lign). Vesken kan gjerne ha litt detaljer, finst noen med bla "rysjer" eller "rose" som er fine. Men vet ikke hva du liker. Utifra jakken går jeg like vel utfra at du liker litt sånne ting... ?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:06   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Enkle klassiske skinn-støvletter tror jeg blir finest til ( feks dem fra Wonders eller lign). Vesken kan gjerne ha litt detaljer, finst noen med bla "rysjer" eller "rose" som er fine. Men vet ikke hva du liker. Utifra jakken går jeg like vel utfra at du liker litt sånne ting... ?

Jupp, liker litt sånt....men ikke for mye, men gjerne en søt liten detalj på veska.....Har du tips ?

Gammel 28-01-11, 22:24   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jupp, liker litt sånt....men ikke for mye, men gjerne en søt liten detalj på veska.....Har du tips ?

HM har hatt en sort med noen rysjer, men vet ikke om den er inne lenger. Og den var jo ikke i skinn da, om det er det du vil ha. Viss du googler vesker, får du helt sikkert opp massevis av butikker. Har ikke kikket etter, men vil tror det finst, på morris kanskje?
Viss du finner noen, så kan du jo legge inn bilder

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.