|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trenger tips til støvletter/veske som passer .......til denne Chill Norway kåpen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til støvletter / veske som passer....Jeg har ingen vesketips men støvletter derimot; sjekk Chill Norway på tintinstyle.se så ser du primebootsene som modellen har - syns de passer perfekt til. Finns på nelly.com, koster skjorta, jeg har akkurat fått mine, mid enginering i beige (ikke modellen med blomst da) og der er lekre. Dog store i størrelsen så de må man gå ned på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til støvletter / veske som passer....På tintinstyle.se har de jo en nydelig,beige liten "see by chloe" skulderveske i beige også - samme stilen som kåpen... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Trenger tips til støvletter / veske som passer....Jeg derimot synes ikke boots passer så godt til.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Trenger tips til støvletter / veske som passer ...Ei grå veske kan vel passe bra?!
|
|
|
#7 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Trenger tips til støvletter/veske som passer ...Støvlettene fra Wonders likte jeg |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Trenger tips til støvletter/veske som passer ...
Å, trodde kantene var grå jeg.
|
|
|
#9 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til støvletter/veske som passer ...Enkle klassiske skinn-støvletter tror jeg blir finest til ( feks dem fra Wonders eller lign). Vesken kan gjerne ha litt detaljer, finst noen med bla "rysjer" eller "rose" som er fine. Men vet ikke hva du liker. Utifra jakken går jeg like vel utfra at du liker litt sånne ting... ? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Jupp, liker litt sånt....men ikke for mye, men gjerne en søt liten detalj på veska.....Har du tips ? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HM har hatt en sort med noen rysjer, men vet ikke om den er inne lenger. Og den var jo ikke i skinn da, om det er det du vil ha. Viss du googler vesker, får du helt sikkert opp massevis av butikker. Har ikke kikket etter, men vil tror det finst, på morris kanskje? |
|
|
|
![]() |
|
|