|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben | |||
Greit å ta med hunden inn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 4,91% |
Ikke greit å ta med hunden inn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
213 | 95,09% |
Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?
Signerer jeg også!
![]() |
#62 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Jeg synes det er utrolig at det bare ikke synker inni hodet på hundedamen at hun bør sette den hunden fra seg utenfor.
![]() |
#63 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hunder har absolutt ingenting i barnehagen å gjøre. Både på grunn av allergi og redde barn/foreldre.
![]() |
#64 |
Leser
|
I vår barnehage er det enkelte barn og foreldre med handicap. Barnehagen har særskilte ordninger for dem. Det er bla en far som sitter i rullestol og der blir barnet kledd på av personalet og levert til faren som sitter i bilen. Klart man må gjøre særskile ordninger hvis noen har et handicap og det regner jeg med blir gjort også. Er det barn som er særskilt allergiske og andre som har behov for førerhund antar jeg at barnehagen er behjelpelig med å flytte enten den ene eller den andre til en annen avdeling, leverer barna ut etc
![]() |
#65 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
![]() |
Helt enig med deg!!
![]() |
#66 |
I mål
|
Ja, det var slike ting jeg tenkte på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Ringskrømt
|
Jeg synes det er helt greit at barnehagen har et forbud mot hund av diverse årsaker, men jeg synes ikke det er fælt / uakseptabelt / uansvarlig å ta en hund med inn i garderoben hvis et slikt forbud ikke eksisterer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hunder har ingenting i en BARNEHAGE å gjøre, det er jo ikke en DYREHAGE man har "plassert" barna i! Sist redigert av Pelikan : 26-02-07 kl 22:24. Årsak: Dårlig setning, som bare ble verre og verre når jeg rettet :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Bruker av førerhund har spesielle avtaler mht henting og levering av barn; kjenner en med førerhund som leverer og henter barnet sitt i bh. Da er evnt allergi osv avklart på forhånd. Førerhunden får også opplæring, ungene i barnehagen får lære å bli kjent med hunden, i omgivelser hvor både hund og barn er trygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Leser
|
Det som var ille i denne spesifikke saken synes jeg er at det har blitt gitt beskjed om at det er barn som er redde. Hvis alle synes det er fint og flott med hunden inn i barnehagen er det jo ikke noe problem.
![]() |
#74 |
trøtt
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hunder har ikke noe i en barnehage å gjøre i det hele tatt. Om man skal hente barn og har med hund (eller andre dyr) bør disse bindes eller på annet vis settes igjen utenfor porten. Å ta de med inn i en garderobe er direkte uhørt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Javel
|
Sier meg helt enig i dette.
![]() |
#77 |
Ringskrømt
|
Jepp. Nevnte i et tidligere innlegg at hundeeieren bør ta hunden med ut hvisomatte. Og det med et smil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Da vi kjøpte Max for noen måneders siden, hadde Oliver med bilde som han viste frem til barna på avdelingen i barnehagen sin
![]() |
#79 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Angelique: Ja, vi har også hatt MANGE opplevelser ute på tur med løse hunder som kommer helt oppi ungene, bjeffer. løper rundt dem, renner dem over ende, prøver å nappe maten ut av hendene deres... Uten at eierne er noe sted å se. Det gjør et ikke noe lettere å venne ungene til å bli trygge på hund, akkurat...
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Vettu, jeg synes nesten ikke det er greit da engang jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|