Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?
Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.
Jeg sitter bare og undrer meg over hva slags merkelig barnehage Elin har barna i, jeg - om det virkelig er slik at de ansatte har fem ekstra "Gro-dager" til ferie og fritid, i stedet for å planlegge. Det må være et elendig sted, pedagogisk sett.
Hilsen barnehagepedagogen som planlegger i hodet og rumpa opptil før, under, og etter arbeidstid.
De planlegger under arbeidstid. Det innrømte styrer når jeg stilte spørsmålstegn ved bruken av planleggingsdager. De har møter i barnehagens åpningstid. Hun klarte jo ikke å svare på hva det var de avspaserte... man har da da virkelig ikke krav på noen avspasering hvis møtetiden er lagt i arbeidstiden.
....Men jeg kjenner at her blir man aldri enig. Det skal ikke være førskolelærerne mot oss andre. Jeg setter stor pris på alle som tar vare på barnet mitt mens jeg jobber. Jeg er stort sett fornøyd med det pedagogiske opplegget i barnehagen. Jeg er stort sett fornøyd med de ansatte også både ped.leder, styrer og assistenter. MINST fornøyd med styrer faktisk om jeg skulle måle det.