Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vi betaler 70 % skatt i Norge!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 11:41   #101
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Eh. Er det ikke du og jeg som krangler? Du kanke være dommer og duellant altså.

Pft. Det er ikke noe demokrati, dette her, altså!

Gammel 03-02-11, 11:42   #102
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neisj, vi trenger ikke noen duell, SF. Neste gang vi møtes, får jeg deg til å le så lett som bare det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:44   #103
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Neisj, vi trenger ikke noen duell, SF. Neste gang vi møtes, får jeg deg til å le så lett som bare det.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Dommer og sekundant er ikke det samme. Spørsmålet er bare: Er Toffen din sekundant?

Jeg er jaggu ikke sikker. :er dette en trussel eller en kosemos:

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:45   #104
Slettet bruker
Passiv

Standard

:lyspære:

Sekundant er han med stripete bukse som holder fløyelsputa pistolen ligger på?
:kan min Lucky Luke:

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:48   #105
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en trussel om kosemos.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:48   #106
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sekundant, det ligger faktisk i ordet. Det er din right-hand-man, på mange måter, en slags assistent og vedkommende vil duellere for deg om du ikke kan.

Gammel 03-02-11, 11:49   #107
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

De ble mer og mer "vitner" og mindre og mindre "assistenter" etterhvert får jeg beskjed om her. Humph.

Gammel 03-02-11, 11:57   #108
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Sekundant, det ligger faktisk i ordet. Det er din right-hand-man, på mange måter, en slags assistent og vedkommende vil duellere for deg om du ikke kan.

Da er jeg forvirra. Har Kameraten en duellant opp i ermet noe sted eller er vi på samme lag? Forvirra? Ikkje etter neste side i forviklingar.

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:58   #109
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er en trussel om kosemos.

Håkkei! Over streken! ÅÅÅÅVER STREEEEEKEN.

:roper fortvilet på Skilpy:

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 11:59   #110
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå som det er jeg som er gravid så lurer jeg på om jeg er like skummel som Esme? Det er ingen andre enn Drammen og ungene som har prøvd å nærme seg magen (og overlevd), det må da være et tegn?

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:01   #111
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Da er jeg forvirra. Har Kameraten en duellant opp i ermet noe sted eller er vi på samme lag? Forvirra? Ikkje etter neste side i forviklingar.

Dere er på samme lag. Toffskij gjør sånne ting som å peppe deg opp før duellene, har ansvar for våpen, holder jakka di mens du duellerer, og skulle du bli akutt syk eller død eller noe sånt noe så må'a pent i ilden som duellant på dine vegne.

Gammel 03-02-11, 12:04   #112
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Dere er på samme lag. Toffskij gjør sånne ting som å peppe deg opp før duellene, har ansvar for våpen, holder jakka di mens du duellerer, og skulle du bli akutt syk eller død eller noe sånt noe så må'a pent i ilden som duellant på dine vegne.

:liker dette bedre nå:

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:05   #113
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke dere være så snill å diskutere frp og retorikk? Jeg vil gjerne høre mer om det temaet fra andre enn meg selv.

Gammel 03-02-11, 12:07   #114
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håkkei! Over streken! ÅÅÅÅVER STREEEEEKEN.

:roper fortvilet på Skilpy:

Synes du jeg skal forsvare deg ved å true tilbake om å kose på Toffen?

Gammel 03-02-11, 12:11   #115
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan ikke dere være så snill å diskutere frp og retorikk? Jeg vil gjerne høre mer om det temaet fra andre enn meg selv.

Det er ikke så mye å si. Vi trenger en litt overbevist, velartikulert frp-er her egentlig.

Men jeg er ihvertfall stadig imponert over taktikken med å slenge ut noe tull, også beskylde alle som motsier tullet for å heve seg over vanlige folk og bare være teite - i trygg forvissing om at de som skal stemme på en ikke kommer til å sette seg inn i fakta likevel - også virker det. År etter år etter år selger de inn Hagen som President og ut med alle innvandrere bortsett fra de som lager indisk takeaway, privatisering av omsorg fordi det blir billig og bra, og ingen skal betale.

Det er ikke uten grunn at alle frp-topper som skifter beite enten havner på trygd eller i toppjobber i markedsføring tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:12   #116
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Synes du jeg skal forsvare deg ved å true tilbake om å kose på Toffen?

:usikker på om dette vil funke:

Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:16   #117
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke så mye å si. Vi trenger en litt overbevist, velartikulert frp-er her egentlig.

Da lurer jeg litt på om dette finnes? Jeg tror nok at det er smarte folk i frp også, men det er ikke de som kommer på tv.

Gammel 03-02-11, 12:20   #118
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da lurer jeg litt på om dette finnes? Jeg tror nok at det er smarte folk i frp også, men det er ikke de som kommer på tv.

Har ikke en god del av dem blitt pælma ut av Hagen opp igjennom årene. Tor Mikkel Wara, hun Kristiansen-dama, sikkert flere andre også.

Men lokalt har jeg snakket med mange oppegående FrP´ere, det må jeg innrømme. Jeg er dønn uenig med det meste av politikken deres, og jeg synes flere av dem er klysete, men de er også dyktige kommunikatører og noen av argumentasjonsrekkene deres har imponert meg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:21   #119
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Det finnes veltalende, smarte og flinke FrP-velgere (til tross for alt). Men de er, som sagt, smarte og vet bedre enn å blande seg inn i diskusjoner med andre veltalende, smarte og flinke mennesker fordi det som oftest blir lynsjemobb.
Jeg tror du på mange måter kan være så smart og flink og veltalende du bare vil, med en gang du innrømmer at du stemmer FrP så vil folk rett og slett ikke oppfatte deg slik lenger.
Da er det like greit å holde kjeft.

Jeg tror FrP syns det er like greit, for hvis det hadde vært for mange flinke, smarte og veltalende FrPere på titteboksen så hadde de mistet store deler av velgerne sine. :nevnte jeg fordommer?:

Gammel 03-02-11, 12:30   #120
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Kitty:

Jeg har egentlig lyst til å lære litt av FrP og dette med å snakke slik at folk føler det er riktig det man sier. Hva er det som sier klikk, egentlig? Er det talerens overbevisning? Obama er jo forsåvidt et annet eksempel på en politiker som jeg liker, men som jeg tror vant presidentvalget fordi folk "følte" at han var bra.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.