Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvor mye skal jeg ta betalt?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-11, 00:30   #21
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye skal jeg ta betalt?

Herlighet, jeg hadde aldri gjort en 14-dagers jobb for 500,-
Eller 150,-?

Ønsker du å ta jobben, må du ihvertfall ikke ta en krone mindre enn Husfliden. Jeg regner med du gjør en god jobb, siden du i det hele tatt har blitt spurt. Og da har du lov til å være stolt av arbeidet ditt.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 00:55   #22
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Det tar nok mindre tid enn jeg regnet med, trodde det skulle ta lang tid pga mønsteret.
Startet lørdag og har strikket halve leggene på begge. Blir nok ferdig innen helgen :-)

Gammel 07-02-11, 00:55   #23
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er hun villig til å betale da ? Fortell at du regner med å bruke 2 uker. Vet hun forresten om at du kun tok kr 250,- før inkl garn ?

Men altså, hun vet tydligvis hvilken god jobb du gjør og da hadde jeg heller spurt hva hun var villig til å betale samt at du skal sjekke opp hva andre tar for tilsvarende jobb....Du bør minst ta 3-400....men jeg hadde også glatt betalt kr 500,- for en sånn jobb

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 00:57   #24
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Takk for tilbakemeldinger.
Så tilfeldigvis nesten like sokker i vinduet hos husfliden, de skulle ha 918,- garnet koster 200,-

Gammel 07-02-11, 01:02   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Så tilfeldigvis nesten like sokker i vinduet hos husfliden, de skulle ha 918,- garnet koster 200,-

Da kan du glatt ta kr 500,- synes jeg. Synes du derimot det er vanskelig å sette en sum, kan du spørre henne og deretter vurdere om du "gidder"

Jeg elsker forresten ulltøflene jeg fikk av deg i julegave

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 01:14   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Husflidsmarkeder ligger disse på 5-600,- til voksne. Ser ingen grunn til at du skal ta mindre.

Gammel 07-02-11, 01:37   #27
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Da er hvertall ikke 500 i arbeidspenger for mye!

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.