|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?
Står den skikkelig i vater? De bråker avsindig om de står littebitt skjevt. Står de helt i vater så skal de være veldig rolige. (Kjenner ikke den spesielle modellen altså, men generelt så må de stå fullstendig rett.) |
|
|
|
#62 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Ser at mange her inne er fan av ASKO. Vi har en ASKO vaskemaskin fra 2006, vet ikke om det var toppmodellen, den kostet da 8000 kr. Innkjøpsprosessen bar preg av julestengte butikker, varetelling på andre dager ( også stengte butikker), og kaputt maskin hjemme og 1 ukes vask fra før ferie og 2 ukers ferievask i koffertene. Intet rent å oppspore i heimen for hverken store eller små.
|
|
|
|
#63 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Vi har akkurat måtte kjøpe oss nytt nå.
|
|
|
#65 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
|
|
#66 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?AEG er min favoritt, så Asko etter det. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Kilokapasitet og omdreininger synes jeg er viktigst. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Har ikke lest de andre svarene. Vi kjøpte ny maskin for et par år siden og er mest fornøyd med følgende:
|
|
|
#70 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Kjøpte ny i høst og gikk da for Miele, igjen. Selger mente at da ville den vare i rundt 20 år mens de andre som bare er litt rimeligere ofte tar kvelden etter 5 år. Jeg fikk en toppmodell til en grei pris med en haug av rabatter osv og endte vel opp med å betale rundt 8.000 kr. Den har utsatt start (har aldri forsøkt meg på det), en haug av programmer, vasker veldig rent og 1600 omdreininger. Jeg er veldig fornøyd! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Stabilt ustabil...
|
|
|
|
#72 |
|
Epikur
|
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Jeg likte faktisk vaskeriet i borettslaget vårt veldig godt, det gikk greit å få unna hele storvasken på 3 timer og de scvære maskinene kunne ta alt! I tillegg kunne jeg få rullet sengetøy og duker lynkjapt. Hadde jeg hatt sjans ville jeg gått for storhusholdningsvarianter, altså. Og jeg ønsker meg varmrulle helt på ordentlig. :kjerring:
|
|
|
#73 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Vaskeresultat. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Vi har denne fra Samsung - Diamond Line:
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 08-02-11 kl 10:44. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Vi kjøpte ny maskin nå nylig, og endte opp med Bosch.
|
|
|
#76 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AEG ja.
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Annen kjekk ting med Miele er jo om at hvis det skulle være noe tull innenfor garantiperioden, så kommer de hjem til deg med egne i stedet for at maskinen skal leveres inn et sted. Dette riktignok noe som vel trolig gjelder for større steder.
|
|
|
#78 |
|
Fortynnet
|
Det gjør de med andre merker også, altså. Har aldri opplevd å måtte levere inn hvitevarer uansett merke. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Vår Miele tørketrommel begynte å tulle etter 5 år. Motorlagrene gikk tørre, og da gikk motoren så tregt at sikringen gikk. Etter at jeg smurte dem har den fungert, enn så lenge.
|
|
|
#80 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ny vaskemaskin, hva er viktig?Med fare for å høres ut som jeg er 100 år gammel, så syns jeg det virker som sånne ting varte mye lenger før, uten å måtte repareres hele tiden. Vaskemaskinen (AEG) som jeg kjøpte i 1985 vasket perfekt i noe sånn som 12 år (da begynte den å brenne). De jeg har hatt siden har det vært mye krøll med. Mye mer elektronikk-mikkmakk som går i stykker. |
|
|
|
![]() |
|
|