|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen
Jeg har aldri bestemt meg for å tro noe som helst, jeg anskaffer meg den informasjonen som foreligger, setter den sammen så den danner et større bilde og gjør meg opp en mening, selv om jeg må endre en tidligere mening (Kilde: youtube.com) Så ja, jeg er kildekritisk. Det var igrunn ingenting annet enn saklige tilbakemeldinger jeg ønsket meg da jeg startet denne tråden i går. Jeg synes at alle landets jenter er verdt en skikkelig grundig og åpen debatt om dette forsøket. Venhild. PS! Her er historien til noen andre norske tenåringer som var med i et vaksineforsøk: (Kilde: (Kilde: youtube.com) (Kilde: (Kilde: youtube.com) (Kilde: (Kilde: youtube.com) (Kilde: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenOk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Shake it out!
|
Næsj. Jeg sovna på stedet og sov deilig drømmeløst. Så ikke mareritt. Kanskje de bare nesten tok livet av meg?
![]() |
#105 |
Prematurmamma
|
Det går sikkert fint så lenge hun holder seg unna sylteagurk.
![]() |
![]() |
#107 |
Shake it out!
|
![]() |
#108 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenSylteagurker spiser hun ikke nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenSe her,nå får jo jeg også gratis tips,nå som mine snart er tenåringer,sylteagurker og vaksine er jo tingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenEh..Forresten...Mine spiser jo heller ikke sylteagurker,hva gjør jeg for å få i dem det da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Oki, da er jeg i større grad en helgefilosof, det er da jeg har tid til å tenke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
frakoblet
|
![]() |
#113 |
Mother of Dragons
|
Nei, jeg tror ikke du en gang vet hva ordet betyr faktisk. Det betyr ikke at man er mistenksom mot "øvrigheta", det betyr ikke at man vektlegger informasjon sterkere jo mer alternativ den er. Det betyr at man sjekker opp kildene til de som hevder noe.
![]() |
#114 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg VISSTE at det en gang ville lønne seg å ikke like sylteagurk!!
![]() |
#115 |
Passiv
|
TOTALterrorisering, og så er det rom for økning? Atte, kan noen forsjempel forklare meg hvordan atte det kan gå an a? |
![]() |
![]() |
#116 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Kan du fortelle meg hvilke av de kildene artikkelen fremmer og de jeg har lagt med her i forumet som ikke er gode nok?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
maler
|
Noe av poenget er at de kildene du har ramset opp ikke underbygger det du påstår de gjør.
![]() |
#118 |
ctrl+z
|
Jeg kan i farta ikke se en eneste en som er god nok, for å være ærlig. Jeg har dog ikke sett på alle klippene.
![]() |
#119 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenI gamle dager satt de lokale hverdagsfilosofene ( aka bygdetullingene) på den lokale brune bula, stirra i ølglasset og filosoferte - og ble mer og mer paranoide jo lenger ned i ølglasset de kom. I ny og ne rabla de ned et leserinnlegg der de øste ut sine viderverdige teorier og all sin harme over den lokale øvrigheta og sendte med Postverket til lokalavisen. Nå sitter de ensomme foran hver sin pc og lager hjemmesider og blir mer og mer paranoide jo flere Youtube klipp de ser på. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|