Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne barnesengen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 11:44   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har enda til gode å se en prinsesseseng eller en brannbilseng som har vært både fin og praktisk. Den du viser her, er vel omtrent noe av det verste jeg har sett.

Mine to yngste sover i Ikeasenger som kosta 5-600 kr pr stk inkl madrass. Greie, gode og praktiske senger som ikke tvinger barnet til å verken være prinsesse eller brannmann. De har hatt sengene fra de var 2,5 (nå er de 6). I løpet av denne tida har de gått fra å være opptatt av Ole Brum til å elske prinsesser (den ene) og Lynet McQueen (den andre jenta) til nå å ønske seg "skolejenter-rom" med skrivepult, leselamper og "stor-jente-pynt". Sengene er såpass nøytrale at de funker fint alt etter som ungenes smak og interesse endres. Da er det enkelt å bare bytte gardiner, sengetøy og litt pynt ellers, så har de "nytt" rom som er passende til de liker i øyeblikket.

Jeg må bare si at jeg får helt vondt i magen når du skriver at ungene tvinges til å like. Min mellomste har nettopp fått bilseng, han skal bli racerbil-sjåfør. JA, så klart går dette over. Men han sover vel ikke noe dårligere i en bilseng selv om han vil bli dyrlege??

Eldste sover somsagt i en arvet juniorseng, stygg som fy(synes jeg), men han liker den. Og vil ikke bytte den ut. Den er i lakket furu med en sommerfugel på. Han har sovet i den i 4-5 år nå.

Jeg vil ikke fremstå som et forbruks-monster, vil bare lage et fint rom til jenta mi.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.