|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg drikker en-to kopper te om dagen. For tiden går det i nypete med én sukett i.
![]() |
#22 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?
![]() |
#23 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Te er sunnere enn vann(VG) Drikker du te?Jeg drikker masse te, grønn og hvit - uten sukker eller suketter. Kjempegodt!
![]() |
#24 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg er veldig glad i te, egentlig all slags te, nesten. Har gått veldig mye i sun tea, men nå drikker jeg mest grønn earl grey. Jeg bruker forøvrig en sukett i tekoppen min. Har perioder hvor jeg drikker endel te, derfor måtte jeg bare kutte ut sukker. Sukker i teen er kun på lørdager, hvis jeg husker det |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
![]() |
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Kaffekjærring, men drikker et par kopper grønn te fra Twinnings med div smakstilsettinger. Noen ganger ren grønn te fra helsekosten, og hvit te som angivelig skal være "grønnere", mere sunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
villende
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg er skikkelig kaffekjerring, men drikker også mye te. Det går mest i Earl Gray, Persisk Earl Gray, English Breakfast og peppermyntete. Jeg er enig i at te ikke virker vanndrivende på samme måte som kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?
Ah! De to teene digger jeg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Drikker mye te. 5-6 kopper om dagen. Har en egen teskuff, og varierer mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Te er sunnere enn vann (VG). Drikker du te?Jeg drikker flere kopper te om dagen - følte meg plutselig så sunn :fornøyd:
![]() |
|
|