|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Tørrgjær eller ferskgjær? | |||
| Tørrgjær |
|
39 | 34,51% |
| Ferskgjær |
|
45 | 39,82% |
| Samme det, jeg bruker det jeg har |
|
25 | 22,12% |
| Jeg foretrekker andre hevemidler |
|
1 | 0,88% |
| Kransekake |
|
3 | 2,65% |
| Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
er her
|
Sv: Tørrgjær eller ferskgjær, hva foretrekker du?
Samme her, måtte utpå kjøkkenet og kontrollere tørrgjeren jeg har stående, best før 16.06.2010.
|
|
|
|
#43 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tørrgjær eller ferskgjær, hva foretrekker du?Jeg bruker tørrgjær til alt utenom rugbrød og surdeigsbrød.
|
|
|
#44 |
|
Curlingkone
|
Sv: Tørrgjær eller ferskgjær, hva foretrekker du?Jeg stemte at jeg bruker det jeg har.
|
|
|
#45 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tørrgjær eller ferskgjær, hva foretrekker du?Jeg bruker det jeg har. Som regel tørr, siden det har jeg lager av i skapet, men det hender jeg glimter til med litt planlegging og kjøper fersk. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tørrgjær eller ferskgjær, hva foretrekker du?Kommer helt an på hva jeg lager. Skikkelig gjærbakst; som kanesnurrer, kaker osv. lager jeg med ferskgjær. Pizzabunn ol. lager jeg med tørrgjær (i brødbakemaskinen).
|
|
|
#47 |
|
trenger lading
|
Sv: Tørrgjær eller ferskgjær, hva foretrekker du?Bare ferskgær. Jeg baker brød 2-3 ganger i uka. Og ferskgjær fungerer helt fint etter utløpsdato den og. Blir bare litt tørr etter best før datoen.
|
|
|
|
#48 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tørrgjær eller ferskgjær, hva foretrekker du?Baker også 2-3 ganger i uken, bruker alltid ferskgjær. Har tørrgjær i skapet, men det er bare fordi Drømmemannen kjøpte feil en gang. |
|
|
|
![]() |
|
|