Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva gjør vi nå? Turbo er 36 kg :/

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-11, 10:09   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør vi nå? Turbo er 36 kg :/

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men sitter han fint i setet Honda? Poden er for lang rett og slett. Ser ut som om han sitter på en liten benk, og han får omtrent ikke noe støtte under lårene. Vi har Britax Kid (tror jeg det heter).

Ja han sitter fint i MC sete.Har god plass i bredden og høyden.
Han liker å sitte i stolen sin

Vi prøvde Britax i fjor da vi kjøpte nye seter. Og han like det ikke i det hele tatt. Sa sete var ekkelt og MC sete er mere å dra ut en britaxen.
Og MC satt bedre i min bil en britaxen.

Jeg blir å ha han sittende i stolen værtfall ut vinteren så får jeg se hva jeg gjør.

Har ikke sett noen puter med horn på.. Så hvor får man kjøpt sånne? Merke?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.