Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kirkeasyl, hva synes dere om det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-11, 08:12   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kirkeasyl, hva synes dere om det?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg sa ikke at det var en pågående praksis. Jeg sa at det har vært forsøkt med å gi alle i kirkeasyl amnesti og la de bli. Det førte ikke til annet enn at folk fortsatte å bruke kirkeasyl med et fnugg av håp.

Men det er jo uvesentlig nå, siden det ikke er praksis.

Gammel 15-02-11, 08:17   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Men det er jo uvesentlig nå, siden det ikke er praksis.

Joda. Men det var et poeng hos deg at man skulle la noen stakkars få kirkeasylanter få bli. Dermed var det et poeng å nevne at det har vært forsøkt før og det skjedde ikke annet enn at det kom andre kirkeasylanter isteden.

Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 14:56   #3
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda. Men det var et poeng hos deg at man skulle la noen stakkars få kirkeasylanter få bli. Dermed var det et poeng å nevne at det har vært forsøkt før og det skjedde ikke annet enn at det kom andre kirkeasylanter isteden.

Det var slett ikke et poeng hos meg at de skal få asyl. Men at de skal få en rettferdig behandling av saken sin.

Gammel 15-02-11, 14:58   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Det var slett ikke et poeng hos meg at de skal få asyl. Men at de skal få en rettferdig behandling av saken sin.

Er ikke litt av bakgrunnen med at man går i kirkeasyl at man i hovedsak faktisk har fått en behandling av saken sin - men ikke er enig i resultatet?

Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 15:01   #5
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Standard

Er ikke litt av bakgrunnen med at man går i kirkeasyl at man i hovedsak faktisk har fått en behandling av saken sin - men ikke er enig i resultatet?

Jeg snakker om RETTFERDIG behandling. Man kan få behandlet saken sin, og få avslag på grunnlag av ordlyd.

Gammel 15-02-11, 15:03   #6
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hvem skal avgjøre om saken deres har blitt behandlet rettferdig eller ei?

Gammel 15-02-11, 15:08   #7
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hvem skal avgjøre om saken deres har blitt behandlet rettferdig eller ei?

Kommer vel ann på grunnen til avslaget. Vet da fa'n, jeg... synes det er helt greit med kirkeasyl. Det fører slett ikke automatisk til at de får asyl, men de får et velfortjent pusterom til å vurdere situasjonen sin. Og det er vel ankerett på slike vedtak som alt annet, og da kan det jo være greit å få hjelp til å anke.

Og jeg synes det må være opp til hver enkelt menighet om de vil ta i mot kirkeasylanter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.