|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kirkeasyl, hva synes dere om det?
Men det er jo uvesentlig nå, siden det ikke er praksis.
![]() |
#2 |
Passiv
|
Joda. Men det var et poeng hos deg at man skulle la noen stakkars få kirkeasylanter få bli. Dermed var det et poeng å nevne at det har vært forsøkt før og det skjedde ikke annet enn at det kom andre kirkeasylanter isteden. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det var slett ikke et poeng hos meg at de skal få asyl. Men at de skal få en rettferdig behandling av saken sin.
![]() |
#4 |
Passiv
|
Er ikke litt av bakgrunnen med at man går i kirkeasyl at man i hovedsak faktisk har fått en behandling av saken sin - men ikke er enig i resultatet? |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jeg snakker om RETTFERDIG behandling. Man kan få behandlet saken sin, og få avslag på grunnlag av ordlyd.
![]() |
#7 |
|
Kommer vel ann på grunnen til avslaget. Vet da fa'n, jeg... synes det er helt greit med kirkeasyl. Det fører slett ikke automatisk til at de får asyl, men de får et velfortjent pusterom til å vurdere situasjonen sin. Og det er vel ankerett på slike vedtak som alt annet, og da kan det jo være greit å få hjelp til å anke.
![]() |
|
|