Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 21:34   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Jeg klarer desverre ikke å svare alle her så jeg logger av iallefall fra denne tråden. Ikke min hensikt å bli rødprikket herifra til månen og få dårlige komentarer på ryktebørsen- dog jeg skjønner at mange ikke vil tenke at alle vaksiner er bra.
Tenk dere massesøksmål visst det nå hadde vist seg at noen vaksiner faktisk kan gjøre vondt verre?
Ser jo det at måten jeg skriver på og tenker på, gjør enkelte sinte her inne og det var ikke derfor jeg la inn min historie. Skal få slettet det etterhvert men må bare fordøye ståa litt....

Gammel 18-02-11, 21:38   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Jeg klarer desverre ikke å svare alle her så jeg logger av iallefall fra denne tråden. Ikke min hensikt å bli rødprikket herifra til månen og få dårlige komentarer på ryktebørsen- dog jeg skjønner at mange ikke vil tenke at alle vaksiner er bra.
Tenk dere massesøksmål visst det nå hadde vist seg at noen vaksiner faktisk kan gjøre vondt verre?
Ser jo det at måten jeg skriver på og tenker på, gjør enkelte sinte her inne og det var ikke derfor jeg la inn min historie. Skal få slettet det etterhvert men må bare fordøye ståa litt....

Jeg tror det du opplever her er at folk diskuterer sak selv om du legger inn en personlig historie. Alle som legger inn slike subjektive historier på FP risikerer å få det plukket fra hverandre med et venlig "jeg skjønner at du har opplevd deg sånn, men det finnes faktisk ikke bevis for at det er noen årsakssammenheng". Mange andre steder vil du oppleve at folk ikke diskuterer mot deg når du kommer med en personlig erfaring, det legger ofte lokk på mange diskusjoner. Det er ingen her som er imot deg for det du har opplevd, det er ingen som betviler det du har opplevd og det er ingen som ikke skjønner valget ditt overfor andre barn. Men at man ikke er enig med deg i konklusjonen du trekker om allmenngyldig årsakssammenheng må du regne med når du poster på et diskusjonsforum med rimelig oppegående mennesker.

Gammel 18-02-11, 21:56   #3
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg tror det du opplever her er at folk diskuterer sak selv om du legger inn en personlig historie. Alle som legger inn slike subjektive historier på FP risikerer å få det plukket fra hverandre med et venlig "jeg skjønner at du har opplevd deg sånn, men det finnes faktisk ikke bevis for at det er noen årsakssammenheng". Mange andre steder vil du oppleve at folk ikke diskuterer mot deg når du kommer med en personlig erfaring, det legger ofte lokk på mange diskusjoner. Det er ingen her som er imot deg for det du har opplevd, det er ingen som betviler det du har opplevd og det er ingen som ikke skjønner valget ditt overfor andre barn. Men at man ikke er enig med deg i konklusjonen du trekker om allmenngyldig årsakssammenheng må du regne med når du poster på et diskusjonsforum med rimelig oppegående mennesker.

Helt greit det. Skjønner den men da hopper jeg inn i noen andre tråder mens dere får diskutere videre

Gammel 19-02-11, 12:01   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Jeg klarer desverre ikke å svare alle her så jeg logger av iallefall fra denne tråden. Ikke min hensikt å bli rødprikket herifra til månen og få dårlige komentarer på ryktebørsen- dog jeg skjønner at mange ikke vil tenke at alle vaksiner er bra. .......

For meg blir det litt barnslig tullete å rødprikke Pesten for erfaringene hun har og de (feilaktige) konklusjonene hun trekker av dem. Er det virkelig meningen med prikkesystemet?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-11, 13:04   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

For meg blir det litt barnslig tullete å rødprikke Pesten for erfaringene hun har og de (feilaktige) konklusjonene hun trekker av dem. Er det virkelig meningen med prikkesystemet?

Jeg grønnprikket Pesten med en klem fordi hun har hatt en vond historie. Så sa jeg hva jeg mente i tråden om å spre propaganda som gjør at folk vil være redde for å vaksinere barn mot alvorlige sykdommer.

Svar med sitat
Svar

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.