Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruksanvisning for jeanstights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-11, 15:08   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Bruksanvisning for jeanstights?

Jeg har brutt en barriære. Jeg har i dag gått til innkjøp av ett stk tights som er sånn som ser ut som jeans. De var så gode å ha på at jeg bare må eie sånne.

Men hva bruker man til? Kan man bruke sånne på jobben? Hva har man på beina da? Og hva har man over?

Det hører med til saka at jeg er gravid.

Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 15:11   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruksanvisning for jeanstights?

Tunika, skjorte er vel fine til sånne?

Og sko, hva man vil, tenker jeg. Kan vel ha innesko på jobb til de.. og så ser jeg for meg at sko som går bare til ankelen er fine til de.

Gammel 21-02-11, 15:14   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ankelstøvletter feks? Det har jeg. Det er ikke rart med bein som ikke skrår ut og ikke ender i støvlett?

Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 15:17   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går med jeanstights, (...eller er det det? Har lommer, men er definitivt ikke en vanlig bukse siden den har strikk i livet ) og går i skrivende stund med høye støvletter og to topper, hvorav den underste er litt lengre og smalere enn den andre og dekker rompa. Jeg tenker at du kan gå med det meste til jeanstights så lenge det _dekker_ rompa. Denne universalregelen gjelder for alle som er over 12 år.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 15:18   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan bruke de akkurat som vanlige jeans, bortsett fra at jeg synes det er finest at man har noe over som går litt over baken så lenge det ikke er baklommer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 15:18   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker alle typer topper, tunikaer og cardigans som dekker rompa. Ankelstøveletter eller andre støveletter eller sko. Alt går, og jeg må si at de tightsene er veldig anvendelige.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 15:19   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker en del jeanstights (eller jeg bruker den ene jeg har ganske mye). Den kombineres med støvletter og tunika (eller kjoler jeg synes er for korte til å bare bruke strømpis under).

Gammel 21-02-11, 15:20   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dekker rompa er et stikkord.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 15:20   #9
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Tunika, genser eller kjole som dekker rumpa ja. Hva som helst slags sko.

Gammel 21-02-11, 15:21   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Man kan bruke de akkurat som vanlige jeans, bortsett fra at jeg synes det er finest at man har noe over som går litt over baken så lenge det ikke er baklommer.

Njaa, jeg synes ofte romper på tights har litt sånn strømpebukselook selv om de har lommer. Jeg kan gjerne gå med bar rompe (som i genser som ikke dekker ) i vanlige jeans, men det ser litt rart ut i tights, mener nå jeg. Og det er ikke rompa det er noe galt med. :kommer i forkjøpet:

Gammel 21-02-11, 15:24   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Njaa, jeg synes ofte romper på tights har litt sånn strømpebukselook selv om de har lommer. Jeg kan gjerne gå med bar rompe (som i genser som ikke dekker ) i vanlige jeans, men det ser litt rart ut i tights, mener nå jeg. Og det er ikke rompa det er noe galt med. :kommer i forkjøpet:

Jojøss, det kommer alltids litt an på, jeg har en hvor det eneste som skiller den fra en vanlig jeans er strikken i livet, den er ganske fast i stoffet også og med lommer, og der føler jeg ikke like mye behovet for å ha en tunika/kjole/lang skjorte over.

Gammel 21-02-11, 15:26   #12
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Ved endt graviditet begraver man dem en torsdag ved fullmåne og sverger at man aldri vil iføre seg dem igjenn bare fordi de er så behagelige og det er jo en stund til man er seg selv.
Vil forestå tunika eller noe med litt lengde gjerne som fremhever magen
Sånne tights har en tendens til å få rumpa til å se ut som en komode om man ikke er allvorlig undervektig...... har jeg hørt.

Gammel 21-02-11, 15:29   #13
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer mest på hvor man kjøper dem.

Gammel 21-02-11, 15:31   #14
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg lurer mest på hvor man kjøper dem.

Det finner man da alle steder? HM, Cubus, Lindex, Kapahl, Gina Tricot + de fleste av de litt dyrere kjedene også.

Eller snakker du om gravidetights? Det vet jeg ingenting om.

Gammel 21-02-11, 15:35   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Sånne tights har en tendens til å få rumpa til å se ut som en komode om man ikke er allvorlig undervektig...... har jeg hørt.

Og derfor dekkes rumpa til med en tunika eller lignende. :løsningsorientert:

Gammel 21-02-11, 15:38   #16
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jojøss, det kommer alltids litt an på, jeg har en hvor det eneste som skiller den fra en vanlig jeans er strikken i livet, den er ganske fast i stoffet også og med lommer, og der føler jeg ikke like mye behovet for å ha en tunika/kjole/lang skjorte over.

Jeg er med på denne! Mine jeggings, (som det også kalles) er ganske like vanlige jeans, har baklommer, og jeg går stort sett med topper som ikke dekker rompa, har gjerne en cardigan som går til korsryggen, men det er det. Hvis det ikke hadde vært propert hadde jeg fått høre det hjemme.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 15:48   #17
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har 12 slike jeanstights , elsker de bare rettenogsletten.
Jeg bruker de til alt, men helst litt lengre topper,cardigans og alle slags sko, både til fest og hverdags.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 16:12   #18
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hadde en sånn i sommer som jeg også likte veldig godt, men den holdt jo ikke fasong og farge for fem flate øre.
Hvor kjøper jeg sånne som gjør det?? Den jeg hadde var kjøpt på Vero Moda mener jeg og behandlet riktig (ikke skyllemiddel, etc etc)

Gammel 21-02-11, 16:14   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Kommode? Næh. Med litt fast stoff i tightsen ser det da upåklagelig ut.

Gammel 21-02-11, 16:22   #20
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Kommode? Næh. Med litt fast stoff i tightsen ser det da upåklagelig ut.

.....kjeften

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.