|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Bruksanvisning for jeanstights?Jeg har brutt en barriære. Jeg har i dag gått til innkjøp av ett stk tights som er sånn som ser ut som jeans. De var så gode å ha på at jeg bare må eie sånne. |
|
|
|
#2 |
|
rakkarpus
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Tunika, skjorte er vel fine til sånne?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Ankelstøvletter feks? Det har jeg. Det er ikke rart med bein som ikke skrår ut og ikke ender i støvlett? |
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Jeg går med jeanstights, (...eller er det det? Har lommer, men er definitivt ikke en vanlig bukse siden den har strikk i livet |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Jeg bruker alle typer topper, tunikaer og cardigans som dekker rompa. Ankelstøveletter eller andre støveletter eller sko. Alt går, og jeg må si at de tightsene er veldig anvendelige.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Jeg bruker en del jeanstights (eller jeg bruker den ene jeg har ganske mye). Den kombineres med støvletter og tunika (eller kjoler jeg synes er for korte til å bare bruke strømpis under).
|
|
|
|
#9 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Tunika, genser eller kjole som dekker rumpa ja. Hva som helst slags sko.
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?
Njaa, jeg synes ofte romper på tights har litt sånn strømpebukselook selv om de har lommer. Jeg kan gjerne gå med bar rompe (som i genser som ikke dekker |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Ved endt graviditet begraver man dem en torsdag ved fullmåne og sverger at man aldri vil iføre seg dem igjenn bare fordi de er så behagelige og det er jo en stund til man er seg selv.
|
|
|
#14 |
|
Halloen!
Det finner man da alle steder? HM, Cubus, Lindex, Kapahl, Gina Tricot + de fleste av de litt dyrere kjedene også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Og derfor dekkes rumpa til med en tunika eller lignende. :løsningsorientert:
|
|
|
|
#16 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Jeg er med på denne! Mine jeggings, (som det også kalles) er ganske like vanlige jeans, har baklommer, og jeg går stort sett med topper som ikke dekker rompa, har gjerne en cardigan som går til korsryggen, men det er det. Hvis det ikke hadde vært propert hadde jeg fått høre det hjemme.
|
|
|
#17 |
|
nygift
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Jeg har 12 slike jeanstights
|
|
|
|
#18 |
|
bits and pieces
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Hadde en sånn i sommer som jeg også likte veldig godt, men den holdt jo ikke fasong og farge for fem flate øre.
|
|
![]() |
|
|