|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Ja det er bare meg igjen ...Nå er dere litt lei av meg sikkert..
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ja det er bare meg igjen ...Jeg har vært både på storbyferie og charterferie med småbarn, |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ja det er bare meg igjen ...Jeg hadde ikke orket bytur alene med to små barn. jeg mener å ha hørt at lillebror hos deg ikke akkurat er rolig og bedagelig? Det blir for mye gåing, for mye venting og sånn, tenker jeg. Da har jeg definitivt heller valgt chartertur.
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Ja det er bare meg igjen ...Skulle jeg dratt på ferie alene med barna ville det blitt charterferie i "Syden". Deilige, late dager med is, god mat, basseng og kos (og gjerne Lollo/Bernie eller Bamseklubb, så du får et par timer fri av og til). Ikke stress i en storby. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Ja det er bare meg igjen ...
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Signerer. Jeg hadde reist på samme turen du har bestilt, og bare endret datoene.
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Ja det er bare meg igjen ...Jeg tror den kyprosturen din blir knall. Om den så er en uke tidligere blir den jo bare litt billigere.
|
|
|
#11 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Ja det er bare meg igjen ...ja 12000 for 1 uke med 2 barn.. all mat og drikke inkl.
|
|
|
#12 |
|
maler
|
Det høres jo knall ut! Jeg hermet jo etter deg så jeg skal også dit. Jeg slengte på såpass mye tillegg i form av barneklubb og ekstragreier at jeg tror jeg endte på type 16000 men det er likevel overkommelig.
|
|
|
#13 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Ja det er bare meg igjen ...det er det absolutt..
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg er jo også oppvokst i "storby" - men sier det ut fra våre erfaringer fra i fjor sommer. Vi var da i Stockholm. Min favorittby i hele verden, omtrent - hadde planer om late dager ute i skjærgården, ispising i gamla stan, lunsj på waldemarsudde. Uansett - vi var der - varmen var til å ta og føle på og hele stockholm ville ut til skjærgården - dermed kø, kø, kø...bussene var fulle, det var varmt og klamt og vi var rett og slett ganske så sure på den ferien - vi var i tillegg to voksne og to barn - som begge er svært rolige og bedagelige av seg.
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her, slengte på litt ekstra her også, selv om det ikke ble så dyrt som deres.... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ja det er bare meg igjen ...Sydenferie høres mest avslappende ut. Det gir sikkert mest overskudd til å lese litt til eksamen også.
|
![]() |
|
|