|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Det er veldig stretchete dongeristoff, ja. Ikke bomullstights med jeansfarge. Det er med baklommer også. De kunne fint vært bootcut - da hadde jeg skjønt hvordan de skal brukes, men de er jo smale nederst i beina, så da ble jeg totalforvirra. :ikke noe moteikon: |
|
|
|
#42 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?
Det er sant. Hvis det er høye hæler kroppen er vant til, så skal man fortsette med det.
|
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Jeg går ikke med høye hæler så ofte - men det skjer faktisk oftere enn man skulle tro. Den største grunnen til at det ikke er mer er egentlig at jeg blir så inn i granskauen lang. Og nå for tiden er jeg så brei også at det blir litt i overkant mye av meg om jeg legger på noen cm i tillegg. |
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Altså, nå fikk denne tråde meg til å kjøpe et par jeggings også, dog ikke av gravidetypen. Jeg skjønner at man ikke kan kreve allverdens fra et plagg til 99,- på HM, men fytti for et møkkaplagg.
|
|
|
#45 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?Jeg har en jeanstights, altså i jeansstoff med baklommer, fra KappAhl som jeg er sinnsykt fornøyd med. Angrer på at jeg ikke kjøpte en til mens de hadde den, for de som er der nå passet meg ikke like godt.
|
|
|
#46 |
|
bits and pieces
|
Sv: Bruksanvisning for jeanstights?
Den fra Vero Moda til nesten 300,- oppførte seg på samme måten
|
|
![]() |