|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døra
Hilken leverandør er dette?
|
|
|
|
#23 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraSkulle ønske de hadde noe slikt på vestlandet og
|
|
|
#24 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraHmmm , ser at matfryd leverer utanfor Bergen også, men tviler litt på at dei kjem hit da, sjølv om det egentlig ikkje er lenger enn Sotra.. Fiskemiddagane er litt avgjerande for oss. Er viktig at det er god fisk. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Live and let live
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraJeg skulle ønske noen kunne finne opp et slikt konsept med å lage menyer som er tilpasset allergidietter.
|
|
|
#26 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraFisken ser grei nok ut, men det er jo litt lite med en fiskemiddag i uken. Jeg regner med at det blir til at vi kjøper inn til enda en fiskemiddag og heller sparer ingrediensene til en av kjøttmiddagene til helgen eller til neste uke. Ikke for det. Her er det jo ikke middager til helgen, og vi spiser ikke nødvendigvis mer enn to fiskemiddager i uken ellers heller. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraOstefylte kyllingbryst var godt, men med sausen i tillegg var det en mye fetere middag enn vi pleier å lage. :mett: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraVar www.dagligvareekspressen.no nevnt? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraSkulle bodd nær en storby,skjønner jeg. Ingen som leverer i nærheten her,så her må man handle og lage maten selv enn så lenge. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
maler
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraEr det bare oslofolk som kan få mathjelp tro? Jeg synes plutselig det der høres som en genial ide. *idetom og spinner på de 10 samme matrettene hele tiden.
|
|
|
#33 |
|
Shake it out!
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraÅh, det virker jo helt genialt! Noe sånn skal jeg garantert ha når vi flytter hjem til Norge igjen og jeg ikke lengre har tid og overskudd til å være kreativ på matfronten. Og hvis det ikke finnes der vi bor, skal jeg pigede lage tilbudet selv.
|
|
|
#35 |
|
Tatt på
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraFlere og flere av disse leverer nå i Stavanger og Bergen også, muligens Trondheim.
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraSkulle ønske Matfryd leverte her. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraVi er så langt ganske fornøyd. Men merker at det er mer sauser og litt fetere mat enn vi er vant til å spise. Sånn sett er det nok greit at det bare er annenhver uke vi har dette. I dag skal vi ha vår første restemiddag. Det var beregnet veldig mye torsk på tirsdag og siden det bare er jentene og meg hjemme i dag spiser vi plukkfisk av restene. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraDa fikk jeg menyen for neste uke. Vi skal spise dette og gleder meg:
|
|
|
|
#40 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døra
Fikk du mat i går? Vi fikk ikke. Ingen beskjed eller noen ting. Og plutselig stod det mat utenfor i dag. Håper ikke den har stått der lenge. Er jo kjøtt og fisk der |
|
|
|
![]() |
|
|