|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
♡
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døra
Jeg mener de bare leverer søndager?
|
|
|
#42 |
|
♡
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraJeg må rett og slett si at jeg digger dette konseptet.
|
|
|
#43 |
|
Tatt på
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraMå dra opp denne tråden igjen, for vi vi har endelig fått ut fingeren og bestilt hos Matfryd. Første uke er gjennomført og vi er veldig fornøyd. Veldig rause på porsjonene er de også, vi var 4 voksne og 2 barn som spiste oss mette på en av rettene.
|
|
|
#48 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraDytter på denne, er dere fremdeles fornøyd? Vi vurderer om vi skal prøve Middagshjelpen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
maler
|
Leverer de i Trondheim eller bor du flere steder?
|
|
|
#50 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraMiddagshjelpen har akkurat begynt å levere i Trondheim. Jeg har vært kunde av dem i nesten 2 år nå. De er verdt et forsøk. Bindingdtiden er svært kort. Jeg tror det er to leveranser.
|
|
|
|
#52 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraVi er fornøyd med maten. Noe av det er vanvittig godt, mens noe bare er ålreit. Alt er godt nok til å spises. Det jeg liker er at jeg får mye ny inspirsasjon og jeg får laget ting jeg aldri ville kommet på selv. Råvarene er svært gode.
|
|
|
|
#53 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De leverer i Trondheim ja! Og det hadde du fått svar på ja. Høres ut som det kan være verdt å prøve iallefall. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
maler
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraJeg vurderer å prøve dette, det kunne vært et interressant eksperiment. Jeg lurer på om det ville fordyre matbudsjettet vårt mye eller ikke.
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraVi har akkurat startet opp igjen med Middagshjelpen i Oslo etter ferie og flytting. Fortsatt veldig fornøyd, veldig gode råvarer og spennende oppskrifter. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraVi prøvde Matfryd.no, men sa det opp etter 2 mnd ca. Hadde abonnementet med 5 middager i uken. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
ej ikke møjkets heije
|
For vår del er budsjettet som før. Maten i seg selv er nok dyrere, men vi unngår mye småhandling. Vi trenger jo bare fylle på med melk og brød de ukene vi får matvarene. Altså er vi knapt på butikken.
|
|
|
|
#58 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraFinnes jo ikke slike tilbud i mitt område. Kanskje det var det man skulle satse på!??
|
|
|
#59 |
|
maler
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraJeg sitter og vurderer sammen med mannen. Er det noen av dere som har prøvd dette som kan gjengi en ukemeny eller to?
|
|
|
#60 |
|
Tatt på
|
Sv: Få råvarer og oppskrifter hjem på døraVi endte på Matfryd og menyen og oppskriftene ligger på hjemmesiden.
|
![]() |
|
|