Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Diskriminering å ikke få leie med hund?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-11, 17:06   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering å ikke få leie med hund?

Hm... Jeg har leid mange steder i mitt liv, men aldri fått det for meg at jeg har vært en del av husholdningen til familien jeg leide hos, enda jeg betalte for meg og greier. Betyr dette altså at så lenge man betaler husleia, kan man gjøre hva man vil med leiligheten man leier?

Ellers syns jeg det er moro med nykommere som tramper inn slik, for det skaper liv og røre!

Og sånn ellers - du verden som jeg drømmer om hund i livet mitt, men likevel har jeg full forståelse for at ikke alle ville leid ut til meg og hunden hvis det nå var nødvendig. (Blant annet etter å ha sett hvordan min kjære jobbet så svetten sto med å støvsuge hundehårene vekk fra teppet under stuebordet på søndag kveld, etter at svigerhunden hadde vært på besøk et par dager. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.