Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva synes du om måten Northug gikk i mål på når han tok gull på fredag?
Jeg synes det bare var stilig og kult og at kritikerne er bra jantete 115 55,02%
Jeg er enig med dem som synes han opptrådte usportslig og respektløst 28 13,40%
I couldn´t care less / Annet 66 31,58%
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-11, 22:59   #61
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hun mener kanskje at det er mer respektløs å gjøre det rett foran trynet til andremannen, fremfor å gjøre det når andremannen ligger 500+ meter lenger bak.

Jammen, jeg forstår enda ikke forskjellen? Skulle han (Svensken) bli mindre lei seg/offended om han (Northug) var enda bedre?

Gammel 05-03-11, 23:03   #62
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke helt sikker, men jeg synes kanskje det er en litt ufin måte å vise seg overlegen på.

Gammel 05-03-11, 23:03   #63
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jammen, jeg forstår enda ikke forskjellen? Skulle han (Svensken) bli mindre lei seg/offended om han (Northug) var enda bedre?

Nei, men det å gjøre det rett foran ham er å virkelig strø salt i såret og gni det inn. Det er omtrent som å peke nese mot ham når han kommer over mål. Å gjøre noe ut av å målgangen når man har gooood tid er bare akkurat det.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 23:09   #64
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Nei, men det å gjøre det rett foran ham er å virkelig strø salt i såret og gni det inn. Det er omtrent som å peke nese mot ham når han kommer over mål. Å gjøre noe ut av å målgangen når man har gooood tid er bare akkurat det.

Jeg ser virkelig ikke forskjellen. Enten har man lov til å gni ting inn/være humoristisk/feire på sin egen måte, eller så har man det ikke. Om man går baklengs, om konkurrenten er 50 eller 100 meter bak, om man går med en ski (som Hellner selv gjorde...) eller bremser på målstreken, spiller da vel ingen rolle?

Sist redigert av rine : 05-03-11 kl 23:15.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 23:17   #65
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om Gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Mulig jeg er blånn men jeg tror ikke "tap og vinn med samme sinn" er så reelt oppe på et slikt nivå som vi snakker her. Jovisst, noen greier å skjule ydmykelsene og skuffelsen langt, laaangt bedre enn Northug gjør, men han er utagerende begge veier, både når det gjelder å vise glede og når det kommer til skuffelsene.

Er enig i at nok de fleste er veldig dårlg tapere. Konkurrerer man på toppnivå tror jeg nesten det er en forutsening å hate å tape og elske å vinne. Men mange toppidrettsutøvere har stor respekt for sine konkurrenter og er ganske ydmyke når de blir slått av noen som er bedre enn dem.

Idrett kan bli veldig selvgodt og ikke minst nasjonalistisk, og da synes jeg det står litt mer respekt av det hvis man behandler sine konkurrenter på en ok måte - både når man vinner og taper. Vi snakker voksene folk her.

Gammel 05-03-11, 23:20   #66
Anuk

Anuk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ser virkelig ikke forskjellen. Enten har man lov til å gni ting inn/være humoristisk/feire på sin egen måte, eller så har man det ikke. Om man går baklengs, om konkurrenten er 50 eller 100 meter bak, om man går med en ski (som Hellner selv gjorde...) eller bremser på målstreken, spiller da vel ingen rolle?

I mine øyne er det en forskjell på hva man signaliserer med det. Men sant og si synes jeg det holder å gå over målstreken og være bare glad - slik Therese Johaug gjorde i dag

Gammel 05-03-11, 23:22   #67
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mine øyne er det en forskjell på hva man signaliserer med det. Men sant og si synes jeg det holder å gå over målstreken og være bare glad - slik Therese Johaug gjorde i dag

Joda, men når man har vunnet så mange ganger som Northug har føler man sikkert for å variere litt.

Sist redigert av rine : 05-03-11 kl 23:58.
Gammel 05-03-11, 23:29   #68
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Hehe

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 23:31   #69
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg peker nese når jeg vinner. Uansett hva det er jeg konkurrerer i. Slik som Agenten som tar banandansen. Jeg har sett den LIVE! og

Gammel 05-03-11, 23:33   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 23:34   #71
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 05-03-11, 23:36   #72
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

OK. På tide å logge av.

Gammel 05-03-11, 23:37   #73
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK. På tide å logge av.

Du er bare misunnelig.

Gammel 05-03-11, 23:39   #74
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Du er bare misunnelig.

På deg eller Northug? Eller banandansen?

Forresten:Tenk hvor kult det hadde vært om Northug tok en skikkelig banandans når han vinner fem-milen i morgen.

Gammel 05-03-11, 23:46   #75
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Det var vel mere som å showe litt og vise seg for publikum, enn å strø salt i såret til svensken som kom bak...

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 23:47   #76
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Jeg tror jeg bør lære Northug banandansen. Det hadde vært no'.

Gammel 05-03-11, 23:54   #77
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er Northug?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 23:57   #78
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvem er Northug?

Trønder.
Går på ski.
Klyse.

Kinderegg, mao.

Gammel 06-03-11, 02:15   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes stort sett han er morsom og deilig PUK, men akkurat på stafetten synes jeg det var unødvendig og litt teit. Jeg har prøvd å finne ut hvorfor, og jeg tror det handler litt om at han på en måte tar all blesten, og det synes jeg ikke man skal på en stafett. Det er liksom en lagseier, og han får det til å handle om seg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-11, 02:36   #80
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare fniste da jeg så det, og syntes ikke det var så big deal med en liten plog foran mål. Syntes Bjørn Dælie var langt mer arrogant da han gikk baklengs. De andre tapte uansett hvordan Northug gikk over streken, så at det ble litt show (om man i det heletatt kan kalle det det) var vel bare en bonus.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.