|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva synes du om måten Northug gikk i mål på når han tok gull på fredag? | |||
| Jeg synes det bare var stilig og kult og at kritikerne er bra jantete |
|
115 | 55,02% |
| Jeg er enig med dem som synes han opptrådte usportslig og respektløst |
|
28 | 13,40% |
| I couldn´t care less / Annet |
|
66 | 31,58% |
| Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?
Jammen, jeg forstår enda ikke forskjellen? Skulle han (Svensken) bli mindre lei seg/offended om han (Northug) var enda bedre?
|
|
|
#62 |
|
"De"
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg er ikke helt sikker, men jeg synes kanskje det er en litt ufin måte å vise seg overlegen på.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, men det å gjøre det rett foran ham er å virkelig strø salt i såret og gni det inn. Det er omtrent som å peke nese mot ham når han kommer over mål. Å gjøre noe ut av å målgangen når man har gooood tid er bare akkurat det. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser virkelig ikke forskjellen. Enten har man lov til å gni ting inn/være humoristisk/feire på sin egen måte, eller så har man det ikke. Om man går baklengs, om konkurrenten er 50 eller 100 meter bak, om man går med en ski (som Hellner selv gjorde...) eller bremser på målstreken, spiller da vel ingen rolle? Sist redigert av rine : 05-03-11 kl 23:15. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Sv: Hva synes du om Gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?
Er enig i at nok de fleste er veldig dårlg tapere. Konkurrerer man på toppnivå tror jeg nesten det er en forutsening å hate å tape og elske å vinne. Men mange toppidrettsutøvere har stor respekt for sine konkurrenter og er ganske ydmyke når de blir slått av noen som er bedre enn dem. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
I mine øyne er det en forskjell på hva man signaliserer med det. Men sant og si synes jeg det holder å gå over målstreken og være bare glad - slik Therese Johaug gjorde i dag |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Halloen!
Sist redigert av rine : 05-03-11 kl 23:58. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Hehe |
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
Jeg peker nese når jeg vinner. Uansett hva det er jeg konkurrerer i. Slik som Agenten som tar banandansen. Jeg har sett den LIVE!
|
|
|
#72 |
|
Halloen!
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?OK. På tide å logge av. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Halloen!
På deg eller Northug? Eller banandansen? |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Det var vel mere som å showe litt og vise seg for publikum, enn å strø salt i såret til svensken som kom bak... |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg synes stort sett han er morsom og deilig PUK, men akkurat på stafetten synes jeg det var unødvendig og litt teit. Jeg har prøvd å finne ut hvorfor, og jeg tror det handler litt om at han på en måte tar all blesten, og det synes jeg ikke man skal på en stafett. Det er liksom en lagseier, og han får det til å handle om seg.
|
|
|
#80 |
|
Pauset
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg bare fniste da jeg så det, og syntes ikke det var så big deal med en liten plog foran mål. Syntes Bjørn Dælie var langt mer arrogant da han gikk baklengs. De andre tapte uansett hvordan Northug gikk over streken, så at det ble litt show (om man i det heletatt kan kalle det det) var vel bare en bonus. |
|
|
|
![]() |
|
|