|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva synes du om måten Northug gikk i mål på når han tok gull på fredag? | |||
| Jeg synes det bare var stilig og kult og at kritikerne er bra jantete |
|
115 | 55,02% |
| Jeg er enig med dem som synes han opptrådte usportslig og respektløst |
|
28 | 13,40% |
| I couldn´t care less / Annet |
|
66 | 31,58% |
| Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg tenkte at dette var en impulshandling grunnet høyt adrenalin. Han setter ihvertfall Norge på kartet i forhold til langrenn og Svensker.
|
|
|
#82 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Syns vel egentlig at den lite innøvde "seierstalen" hans hvor han listet opp det han husket av svenske skiløpere og ropte "You guys took a hell of a beating" var betydelig mye mer pinlig enn ploginga før målgangen.
|
|
|
#83 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?
Det er jeg veldig enig i. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
saftig
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg syns det var uskyldig morsomt, og kan ikke se at det skulle være noe hån. Jeg ble sant og si litt skuffet over at det ikke var noe mer alvorlig som hadde skjedd, en skulle jo tro han hadde dratt ned buksen, pekt nese og ledd av svensken.
|
|
|
#85 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Begrunnelsen var vel at han gjorde dette fordi Hellner så vidt slo han på sprint-stafetten, i innledende runde. Jeg synes dette blir litt barnslig, dessuten liker jeg ikke når noen er "morsomme" på andres bekostning. Synes dette er i samme kategori som å ikke møte opp på blomsterseremoni når han blir slått. Northug har jo sagt det så godt selv; barneskirenn.
|
|
|
#86 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg syns det var helt greit, og hadde syns det samme om det var Sverige som kom først og gjorde likedan eller fant på et annet stunt.
|
|
|
|
#87 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Arrogant som faen, but who cares?
|
|
|
#88 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Vel, det kan virke som om den eneste måten å få Northug til å slutte å kjekke seg på når han vinner skiløp er å utelukkende la han gå etapper som er lengre enn 2 mil, da orker han ingenting etterpå. Ikke mye arroganse å spore etter femmila i dag, og la oss ikke engang komme inn på hva som skjedde etter tremila. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg liker ham. Og har vært akkurat sånn selv i langvarige kortspilldueller med gode venner (særs overlegen vinner og dårlig taper). Det spriter opp konkurransen. Det er noe som minner om lek i måten han oppfører seg på. |
|
|
|
#91 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Han må gjerne stå på hodet over målstreken for min del, men helhetsinntrykket blir at han er barnslig og arrogant. Jeg hadde nok ønsket å gi et annet inntrykk som idrettsutøver.
|
|
|
|
#92 |
|
© All rights reserved
|
Ja - akkurat derfor. Jeg klarer Northug sånn til dagen og synes han er flink, kul og litt deilig arrogant, men at han gjorde dette på stafetten - det synes jeg ingenting om. Det var tre andre løpere som hadde slitt før han, men Northug tok all blesten, all showet og gjorde seg selv til hovedpersonen. Det synes jeg er usportslig. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#94 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg funderer litt på en ting, og det er, om hvordan man reagerer på stuntet til Northug avhenger litt av hvor mye en har sett til ham? Ja, som flere skriver her, de lurer på om det reageres fordi han er den han er.
|
|
|
#95 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Men om man gidder se på helhetsbildet, så burde ikke dette lille stuntet irritert. Noen som hørte han da han ble intervjuet etter 5 mila? Han er jo en flott 25 åring, som roser andre uten problemer, er happy, stolt og glad.
|
|
|
#96 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg syns det var gøy. Han er en showman, og det tror jeg langrennsporten trenger. Jeg lo av "Carl Gustav, can you hear me" også jeg. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Det gjorde han flere ganger også |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Tittel og tittel....
|
Helt enig. Jeg tror faktisk at bare folk gidder å høre på det han faktisk sier så sier han egentlig mye flott.Jeg skjønner godt at det kan komme noen uttalelser innimellom når han nettopp har gått et skirenn som kan virke litt nedlatende, men er ikke det bare naturlig da? Det bør være lov til å være flott.
|
|
|
|
#100 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg mener at såpass må en tåle, selv om jeg forstår at noen oppfatter det arrogant at en kar ploger inn til mål, for så gå sidelengs over målstreken. |
|
|
|
![]() |
|
|