|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?
nehei?
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Det høres i såfall ut som et lokalt problem, jeg har aldri sett noe slikt på øya. Selv om voksne mennesker får lov til å drikke øl når de har med barn.
Sist redigert av Tallulah : 09-03-11 kl 08:40. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Mine barn har aldri vært med på festival, men det er jo fordi jeg ikke er noe festivalmenneske. Hadde jeg vært det hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger om å ta dem med.
|
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Jeg ser ingen feil i å ha med barna sine på hva som helst om man tar de riktige forholdsreglene. Men poden (5) hadde ikke kost seg et miniøyeblikk på festival med mange folk og høy musikk, så det har jeg ikke vurdert.
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Min eldste har vært med på festivaler siden hun var fire år eller så. Hun har elsket det hele veien og vil gjerne være med. Ofte har det vært slik at vi har sett det skal spilles musikk hun har glede av, og hun har alltid hatt stor glede av musikk og vært allsidig. Barn som eksponeres mye for musikk blir gjerne glad i det også tror jeg. Selv om det har vært både rock og øl så har jo jeg og mannen vært edru og hun har hatt hørselvern på seg hver gang. Selv om hun ikke kjenner all musikken så har hun kost seg likevel. Hun er en sånn som liker å se på folk og liv og som trives med å sitte rolig på en plen eller en benk mens ting foregår rundt henne.
|
|
|
#26 |
|
Borte
|
Noe sånt har jeg aldri opplevd på noen av de festivalene jeg har vært på, og det er alt fra lokale, små festivaler til mer regionale arrangementer. De fleste steder får barna være så lenge festivalen varer også, uten at det er noe problem.
|
|
|
#27 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Våre to har vært med på festival (Øya hovedsakelig) siden den minste var 6 mnd gammel. De elsker det, det er et yrende folkeliv, masse god mat, ansiktsmaling og barneteater og ikke minst mye god musikk. En av mine største opplevelser som far var og ha eldste på skuldrene under Knutsen & Ludvigsen-konserten på Øya for noen år siden. Det var en fantastisk dag. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Som Tallulah nevner.
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Det er virkelig ikke et problem med ravende rusede personer på Øya klokken 13-17 en lørdag formiddag, altså.
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Det er i grunn ikke et så veldig stort problem kl 22.30 heller, syns jeg. Selvsagt er det noen, men ikke i så stor grad at de barna som evt. er der da (og som regel sover godt i vognene sine, eller er litt eldre) får varige arr på sjelen. Jeg har aldri sett overstadig berusede foreldre der.
|
|
|
#35 |
|
Viser tenner
|
Det er ikke et problem på Døgnvill før i 22-23 tiden heller, og da burde barn være hjemme i seng. Jeg mener at fulle foreldre sammen med barn er et problem barnevernet bør ta tak i, ikke festivalledelsen. Det er ikke et festivalproblem. Det er et familieproblem.
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Ser du ikke forskjell på Tom Waits og Tallulah Bankhead? Briller?
|
|
|
#38 |
|
|
Indeed, men festivalledelsen setter absolutt pris på å bli gjort oppmerksom på sånt, gjerne via sikkerhetsvaktene.
Døh. Kjenner du ikke igjen Tom Waits når du ser ham? Makan. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Rockesøster
|
Bare av ren nyskjerrighet, hva definerer du som barn? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hertuginne
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Jeg blir litt småsur over holdninger om at enkelte ting er passende å gjøre som småbarnsforelder, andre ting får man bare ikke gjøre for det "passer seg ikke". Selvsagt finnes det festivaler som barn kanskje ikke bør være på, men f.eks. Øya er jo lagt opp til at både små og store skal trives der, og hvorfor i alle dager skal ikke barn være med da?
|
![]() |
|
|