Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 23:21   #141
Left
Passiv

Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jeg har møtt flere, både i kraft av at vi bor på samme sted, at vi har vært på NM-treff før og enkelte kjente jeg også pre-FP. Jeg har handlet av et par stk og møttes i den forbindelse. Også treffer jeg på hvertfall ei i gangene på jobb av og til, men det er ikke alltid jeg er like oppmerksom og kommer på å hilse før etterpå.

Jeg har sikkert møtt noen jeg ikke husker også. Og om noen skulle dra kjensel på meg så håper jeg for all del at de sier fra, så vi kan ha litt intern humor sammen!

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 23:27   #142
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg kjenner en del FPere, har en del som venner på fjesboka, har tilbragt flere netter sammen med en del, hatt noen som gjester i bryllupet vårt for noen år tilbake, vært i bryllupet til enkelte og truffet en god del. Men alle disse kjente jeg før jeg ble medlem her inne da. De fleste fra SG, men så har jeg også noen naboer, ect her inne.

Jeg har ikke sjans til å ramse opp hvem jeg kjenner/har møtt her inne, for jeg oppdager stadig kjentfolk under andre nick enn jeg er vant til å assosiere dem med (dere jeg kjenner, men som jeg ikke har gjenkjent enda må bare gi et lite vink om dere skulle føle for det )

Har heldigvis ikke hatt sex med noen her inne da. Det er jeg i alle fall ganske sikkert på

Er du helt sikkert? At du ikke har hatt sex, mener jeg. Kan ha skjedd mye du ikke husker når vi har vært på tur....

Gammel 10-03-11, 23:44   #143
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Er du helt sikkert? At du ikke har hatt sex, mener jeg. Kan ha skjedd mye du ikke husker når vi har vært på tur....

Jeg har i alle fall ikke hatt sex. Hvorvidt du har hatt sex med meg mens jeg sov er en helt annen sak (Jeg skal forøvrig ikke klandre deg om du ble litt vill i nikkersen da jeg snudde rumpa til deg i senga den gang vi var på Hafjell, for du hadde jo gitt meg blikket hele helga og da kan man vel ikke vente seg noe annet, men jeg hadde ventet at du tok hun i køya over deg først.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 23:46   #144
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg har møtt mange- såpass mange at jeg ikke orker å ramse opp. Noen kjenner jeg bedre enn andre, og noen kjenner jeg så godt at jeg kaller dem for venner også i RL.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 23:47   #145
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ikke noen tror jeg. Men jeg kjenner Fløyel og GydaG. Og Baltie som jeg krangler med på daglig basis. Og jeg har møtt eh.... endel? For jeg har jo ikke møtt noen. Sex - vel, det begrenser seg til en person. Ikke har jeg fått noen saftige prikker heller.

Gammel 10-03-11, 23:48   #146
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner Gremli og ser henne jevnlig.

Så er det noen flere som jeg har hilst på ved forskjellige anledninger.

Gammel 10-03-11, 23:52   #147
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Såvidt jeg vet kjenner jeg 3 andre FP-ere - men det er selvsagt mulig at det er flere som ikke har gitt seg til kjenne.

En helt annen sak er at jeg faktisk føler jeg "kjenner" mange av dere gjennom det dere skriver.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 00:07   #148
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner Absalone...

og jeg har møtt Sybil endel ganger... og har møtt Gremli en gang for mange år siden.. og Joika har jeg møtt og hun var så skjønn at jeg syns det er leit at jeg ikke får møtt henne oftere.

noen fler?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 00:08   #149
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg kjenner såvidt Mamma Rosa. Men hun er jo ikke aktiv her lenger.
Også troooor jeg at jeg vet hvem Stine-mor er? Usikker på om det er henne Stine-mor altså.

Også vet jeg godt hvem et medlem er, men hun vet ikke om meg så da lar jeg være å si noe.

Jeg er jo så godt som i familie med Mamarazzi.
Veritas er jo i bhg min. Og på skolen min. ( Min )
Dronninga kjenner jeg til.
MokkMokk.
Gremli har jeg møtt.

Var dett virkelig dett?

Gammel 11-03-11, 00:37   #150
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg kjenner Dragen, Inka, Hilda og Enhjørning relativt godt. Og så har jeg møtt Freya og trøtt noen ganger.

Du har møtt meg også, faktisk. Kort og brutalt, men veldig hyggelig

Gammel 11-03-11, 01:16   #151
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg er jo så godt som i familie med Mamarazzi.
Veritas er jo i bhg min. Og på skolen min. ( Min )
Dronninga kjenner jeg til.
MokkMokk.
Gremli har jeg møtt.

Var dett virkelig dett?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 02:20   #152
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du var på portistreff på Peppes, Stine-mor? I tilfelle har du møtt meg og Java og Avatar, ja, og Tallulah ... Hvem flere, da? Det var en stor gjeng.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 05:35   #153
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ingling, heilo og celebelen kjenner jeg fra utenfor FP, og har kjent siden vi var ungdommer. mei møtte jeg på SM i sin tid, og vi er venner IRL. Så er det mange FP-damer jeg har truffet mange ganger IRL, og som er i grenseland mellom nettvenner og IRL-venner. Noen her inne har jeg truffet i andre settinger, i parti, i nabolaget, på jobben osv., enten før eller etter FP. Ja, og så må jeg vel innrømme at jeg kjenner Ulvefar forholdsvis godt.

Gammel 11-03-11, 10:19   #154
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du var på portistreff på Peppes, Stine-mor? I tilfelle har du møtt meg og Java og Avatar, ja, og Tallulah ... Hvem flere, da? Det var en stor gjeng.

Nei, hun var ikke der. Trur eg.

Gammel 11-03-11, 10:27   #155
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjenner vel 4-5 stykker.

Gammel 11-03-11, 10:30   #156
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi, MokkMokk har jeg jo glemt. Kjenner henne vel ikke direkte, men har møtt henne siden jeg tross alt har kjøpt rekkehuset hennes.

Og så har jeg vel vært innom Angelique en gang i tiden for å kjøpe noe barneutstyr.

Gammel 11-03-11, 10:30   #157
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du tenker på Morstine.

Gammel 11-03-11, 11:25   #158
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Bauche og Gremli Skremli kjenner jeg i virkeligheten.
Også vet jeg av utseende hvem Honda er, men har aldri snakket med henne.

Gammel 11-03-11, 11:31   #159
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt en drøy håndfull, men det er bare Livi (som ikke er spesielt aktiv) jeg kjenner godt.

Gammel 11-03-11, 11:46   #160
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ingen som jeg vet om.

Facebook sier jeg har felles kjente med Ulvefar og Skilpadda.

Svar

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.