|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Nydelig kjøkken syns jeg.
![]() |
#23 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Vist jeg går for dette kjøkkenet så må jeg bytte gulv i både stue og kjøkken. Er et belegg her på kjøkkenet som ser ut som steiner. Ikke pent syns jeg. Må også bytte tak. Tenkte gå for ferdigmalt av et eller annet slag.
![]() |
#24 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Kjempefint kjøkken |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Jeg har slik vask, og det er null problem med kanter og ting som setter seg fast.
![]() |
#27 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Lekkert kjøkken, er det JKE design?
![]() |
#28 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Jeg syns det var fint! Ville gått for en trefarget benk :-)
![]() |
#29 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Jeg synes det er upraktisk. Små og smale skuffer, masse underskap som er vanskelige å utnytte, trange hjørneoverskap. Det er mulig å få vesentlig mye mer kjøkken for 50 000 - særlig når benkeplater, vask og hvitevarer kommer i tillegg.
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 14-03-11 kl 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?
Vi har også sånn vask og jeg elsker den hemingsløst. Har hatt kjøkkenet i to år og har ikke hatt noen problemer.
![]() |
#31 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Kjøkkenforretningen i Kvernerbyen i Oslo har utstillingsmodeller til salgs. Det er italienske kjøkken. De kan hjelpe deg med annet interiør også. Jeg var ihvertfall fornøyd |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Også enig med Mauser. Store skuffer istedetfor skap er det jeg savner mest med det forrige kjøkkenet mitt. Jeg kan heller ikke skjønne at tilsvarende fra IKea skal komme oppi 70-80 tusen.
![]() |
#33 |
Opp og ned
|
Det har vel noe med hva jeg ønsker. Har tegnet inn flere ganger fra ikea og det kommer alltid på over 50 000 kr. I tillegg kommer hvitevarer. Kjøleskapet skal jeg beholde og oppvaskmaskinen min. Så det er bare komfyr jeg trenger.
![]() |
#34 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Men da er det ikke en tilsvarende løsning som den du viser her?
![]() |
#36 |
Opp og ned
|
Nå er det en stund siden jeg har gjort det, så husker ikke alt. Prøvde igjen her i helgen, men får det ikke til. Ikke egnet som kjøkkendesigner nei.
![]() |
#37 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Jeg synes kjøkkenet var fint, men jeg ville heller ha betalt samme pris fra IKEA for å få akkurat den løsningen jeg ville ha, enn et utstillingskjøkken som er fint, men kanskje ikke så praktisk. Gode skap- og skuffeløsninger er tross alt det aller viktigste hvis en først skal bytte ut et helt kjøkken.
![]() |
#38 |
Opp og ned
|
Jo det er sant. Jeg syns nå alt er finere en det jeg har nå. Så jeg kommer til himmelen uansett.
![]() |
#39 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Det er klart at alt blir bedre, men nå skifter en ikke kjøkken så ofte, så da hadde jeg helt klart fått tegnet et som passet mitt bruk. Skulle jeg ha kjøpt et utstillingskjøkken skulle det da ha vært billigere enn IKEA hvis jeg skulle kompromisse veldig mye med praktiske hensyn.
![]() |
#40 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?Ville helt klart tatt mest hensyn til det praktiske.
![]() |
|
|