Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-11, 15:48   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Var å tittet litt rundt i dag og kom over dette kjøkkenet som jeg kunne få for halv pris.

__________________

Sist redigert av Misteri : 17-07-11 kl 08:09.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 15:58   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Hva slags tak og gulv ville passet til dette kjøkkenet?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:01   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Du får med benkeplatene også? Da ville jeg tatt gulv i noe lignende. Hvitt tak kanskje?

Synes det så fint ut jeg. Hvor har man plass til oppvaskmaskin?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:01   #4
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Jeg likte det, bortsett fra vasken. Den passet ikke inn og så ser jeg for meg alslags ekkelbekkelt som havner under den kanten som stikker ut der.
Men resten av kjøkkenet var fint. Likte veldig godt at det var åpent rundt ovnen, så slipper man seige ekle kjøkkenskap.
Eikeparkett og hvitt tak? Nei jeg har virkelig ikke peiling på akkurat det.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:02   #5
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Jeg ville forresten hatt benkeplater i samme farge og, ikke to forskjellige farger.
Men den vasken altså, fascinerende!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:04   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Kjøkkenet var fint, men jeg ville hatt én benkeplate - ikke to forskjellige som på bildet.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:05   #7
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Tror jeg heller ville hatt benkeplate der sofaen er, benkeplass er en fin ting. Og en farge ja, i tre.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:09   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Benkeplatene følger ikke med. Så det må jeg kjøpe utenom. Er jo mange forskjellige på dette kjøkkenet.

Må rive veggen til kjøkkenet jeg har nå også blir den benken en forlengelse ut mot stua, så det tror jeg kan bli fint.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:29   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Så fint det var, nydelig farge! Er det Sigdal?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:34   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Eg tykte det var lekkert!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:43   #11
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Kjempefint kjøkken.
Enig med Inter i at vasken ble feil.
Den hylla over ovnen kommer til å bli seig å vaske.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 16:44   #12
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Jeg synes det var fint! Likte godt oppvaskkummen også
Hvilket merke er det?

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 17:26   #13
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Det er et dansk merke. Husker ikke hva det het. Ikke noe hylle over komfyren? Vasken vil jeg ha. Syns den gjorde det lille ekstra.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 17:42   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Fint!

Eikegulv passer vel veldig fint til det, eller noe sånn hvitlasert gulv.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 17:49   #15
Enjoy
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 19
Enjoy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Hvor har du kjøpt det kjøkkenet?

Enjoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 17:53   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Enjoy, her.

Hvor har du kjøpt det kjøkkenet?

Har ikke kjøpt det enda. Vurderer det. Er på maxbo jeg fant det.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 18:05   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Jeg syns det var fint, og vasken også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 18:52   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Så det er et demo-kjøkken fra butikk? Da er det jo ikke brukt, og ikke noe seig stekeos som har satt seg fast noen steder.
Syns kjøkkenet var fint. Benkeplater trenger ikke bli så dyrt, kommer an på hvor og hvilken sort man velger.

Men, halv pris, det kommer jo an på om dette er et dyrt eller billig kjøkken i utgangspunktet? Hva koster f.eks. et Kvik- eller Ikea-kjøkken i tilsvarende størrelse? Og så kommer det an på målene hjemme hos deg, om du kan bruke alle modulene/skapene, eller må kjøpe noen flere.

Jeg likte dette, gråfargen er fin.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 18:57   #19
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Veldig lekkert, likte godt vasken også.

  Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 19:09   #20
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns dere om dette kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Så det er et demo-kjøkken fra butikk? Da er det jo ikke brukt, og ikke noe seig stekeos som har satt seg fast noen steder.
Syns kjøkkenet var fint. Benkeplater trenger ikke bli så dyrt, kommer an på hvor og hvilken sort man velger.

Men, halv pris, det kommer jo an på om dette er et dyrt eller billig kjøkken i utgangspunktet? Hva koster f.eks. et Kvik- eller Ikea-kjøkken i tilsvarende størrelse? Og så kommer det an på målene hjemme hos deg, om du kan bruke alle modulene/skapene, eller må kjøpe noen flere.

Jeg likte dette, gråfargen er fin.

Ja det er et demo-kjøkken. Kostet 100 000 kr, men får det som sagt til halv pris. Skulle også få vasken til en alright pris også skulle hun se hva hun fikk til med komfyr.

Har tittet litt før på Ikea kjøkken og det kommer på mer. Tror jeg havnet oppi 70-80 000 kr. Det også flatpakket. Dette kommer jo i ferdig moduler så jeg kan bare henge det opp.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no