Sv: Min Londontråd
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Vi spiste lunch på et helt fantastisk biffsted i nærheten av Liverpool Station. Kjøtt har ikke blitt det samme etterpå. Jeg kan se om jeg finner igjen navnet, om det er interessant.
Ja, takk! Gjerne!
Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.
Mannen og jeg skal straks av gårde, vi skal … eh, spise. En middag på gastropub og en på tostjerners Michelin-restaurant, og definitivt en dim sum-lunsj. Og så skal vi rusle langs Themsen og gå på Tate Modern og muligens Tower (siden vi bor rett ved) og i hvert fall på Doctor Who Experience. Og gå på vinbar. Og på Borough Market. Nevnte jeg at vi skulle spise? 
Gjerne navn på gastropub og restaurant! (Skal dere denne helgen?)
Opprinnelig lagt inn av Eia, her.
Jeg skal se hva som ligger i favorittene mine på gammel-PCen.
Du fikk vel med deg artikkelen i Aftenposten, om de beste restaurantene i London?
Ja takk og takk.
Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.
Eg har vore to gongar i London og begge gongane spist lunsj på Ladbroke Arms. Det er noko med den veldig spesielle maten og den ufattelig gode, laidbacke stemninga. Det er mitt Londontips til alle som er glad i god mat!
http://www.squaremeal.co.uk/restaura..._Ladbroke_Arms
Takk!
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Dere bør finne dere en fin park og ta en rolig løpetur sammen. Og så komme seg tilbake på hotellrommet og "stelle" dere før dere går og spiser en god, lang lunsj sammen.

Det har jo kommet noen nyvinninger siden sist jeg var der også. Det der digre pariserhjulet - verdt en titt, eller?
Hva er deres favorittmuseum?
Show/forestillinger?