|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Min LondontrådVi skal neste helg. Tostjernersen er denne (presang og anbefaling fra matgale svigers), men det er jo ufattelig mange topprestauranter i London, f.eks. ser jo Greenhouse nydelig ut, and I could go on and on.
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Min Londontråd
Absolutt aktuelt, Teo! Må prøve å finn ut hvor og når.
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Min LondontrådOg jeg sammenligner jo med de latterlige billige billettene en kulturgruppe på universitetet der rasket sammen og solgte til medlemmene den gang da. Vi satt også sånn "se ned på scenen", men FOR noen opplevelser!
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Min Londontråd
Ja, den var det! Ikke sant den er fantastisk?
Se opp! Teo fant den igjen for meg.
![]() |
#26 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Min LondontrådBarrafina, Londons hyllest til Barcelonas mange tapasbarer - flott for tapas og cava.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min LondontrådOm dere liker sushi, så anbefaler jeg dere Zuma. Ligger i Knightsbridge området. Dere MÅ bestille bord, populært sted! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Min LondontrådVi var oppe i London Eye da vi var i London sist og med billetter innkjøpt på forhånd var det absolutt verdt å gjøre.
![]() |
#29 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Min LondontrådNå har London kommet med ett nytt, annerledes og spennende konsept:
![]() |
#30 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Min LondontrådAfternoon tea at Fortnum and Mason.
![]() |
#31 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Min LondontrådDenne tråden må jeg følge med i, siden vi skal til London neste måned.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 18-07-11 kl 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|