|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg liker ganske mye forskjellig. Jeg handler nok mest OM, Noa Noa og Oasis. Ellers liker jeg mye fra Timo, CN, Ane Mone, Hunkydory og Day. Når det gjelder jeans er Acne favorittmerket mitt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?
Jeg er definitivt splittet!!
1999 2001 2004 Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun. Sist redigert av Synnemor : 20-03-11 kl 19:11. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?De siste sesongene har jeg ikke funnet klær jeg liker noen steder. Da blir det ett plagg fra Lindex, ett fra H&M, ett fra Vila osv.
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Chill Norway (om det ikke er for dollete), Cream (om det ikke er for romantisk), Odd Molly (om det ikke er for søtt), Skunkfunk (liker den røffe stilen), Kaffe og så finner jeg en del ok hos HM.
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg digger Dr Martens skoene mine (de er mine første), ellers passer El Naturalista og de typene mine føtter godt.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 21-03-11 kl 12:18. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
I farta!!
|
Der har du meg og. I tillegg til en litt sporty feminin stil med olabukse med f.eks singlet, cardigan, hettejakke, skinnjakke, joggesko, tøysko +++, ingen spesielle merker der.
|
|
|
#29 |
|
En som trener
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Nei, si det, det er vel litt av problemet mitt for tida, at jeg ikke finner så mye jeg liker. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg er inne i en sort periode nå, og liker slimfit jeans og sorte, vide og helst lange overdeler. Skikkelig livlig. Det kan jeg finne i flere merker, så har vel ingen direkte favoritt. |
|
|
|
#31 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg liker Marc Jacobs, Chloè, Odd Molly, Acne, Replay, Louis Vuitton (bare vesker) og litt fra HM, KappAhl etc. Singleter kjøper jeg feks på BikBok.
|
|
|
#32 |
|
--
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg vet ikke. Jeg er på leting. Jeg har tidligere vært veldig glad i Odd Molly, men føler meg ferdig med det. Chill også. Egentlig kunne jeg tenkt meg en litt kulere stil, hvis du noen skjønner hva jeg mener. Jeg er ikke så romantisk/søt av meg. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
intro
|
Dr. Martens?
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er jeg og splittet! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg er nok litt streit, og liker Filippa K, Tiger, litt Acne (så lenge det ikke blir i overkant baggy), og Whyred (same restrictions apply).
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Skinny jeans fra Met |
|
|
|
#38 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg har klær fra her og der, men sjelden jeg kjøper dyre klær. Kan vel kalles H&M-berte, raskt oppsummert.
|
|
|
#39 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg har ingen spesielle favorittmerker. Men Converse klærne liker jeg, og de passer meg fint. Samme med Ilse Jacobsen.
|
|
|
#40 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg er av dem som har brukt Doc. Martens siden jeg var fjortis, og jeg har enda ikke vokst fra dem. Boots, Mary Jane's, sko, støvletter.. Også liker jeg godt mine danske andeføtter.
|
![]() |
|
|