Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket klesmerke føler du fører din stil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-11, 17:22   #21
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?

Jeg liker ganske mye forskjellig. Jeg handler nok mest OM, Noa Noa og Oasis. Ellers liker jeg mye fra Timo, CN, Ane Mone, Hunkydory og Day. Når det gjelder jeans er Acne favorittmerket mitt.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 18:46   #22
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

En god venninne påstår at dersom innholdet i klesskapet forteller hvem man er, så har jeg en meget splittet personlighet.

Jeg er definitivt splittet!!

Favorittmerkene mine er Designers Remix Collection, Malene Birger, Odd Molly og Chill Norway. Ganske uforenlig, skulle man tro!! Når det gjelder jeans, holder jeg meg stort sett til Acne og Tiger. Liker også noe fra Day, men mye av det blir dessverre for stort og vidt til meg.

Flere av venninnene mine har sagt at OM klærne er som laget til meg. Egentlig litt rart, for jeg er ikke så veldig glad i for mye dill og dall og knæsje farger. Foretrekker for øvrig den delen av kolleksjonene som er noenlunde nedtonet, mye fra OM er virkelig ikke meg.

Med andre ord er det livsfarlig for lommeboka å slippe meg løs på Nadine på Storosenteret. Jeg gikk på en smell der i høst kan man trygt si

Når det gjelder sko, er jeg litt mer vinglete - jeg har vanskelige føtter og takler ikke sko som er vonde. Kjøper derfor ofte ganske dyre sko, men er ikke så fiksert på merke. Tidligere sverget jeg til Gabor, men de senere år har jeg ikke funnet noe særlig jeg liker derfra.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 20-03-11 kl 19:11.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 18:48   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, si det. Jeg har veldig ofte sansen for Diesel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 18:51   #24
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

De siste sesongene har jeg ikke funnet klær jeg liker noen steder. Da blir det ett plagg fra Lindex, ett fra H&M, ett fra Vila osv.
Liker klassiske, men samtidige ungdommelige plagg med sterke farger. Ikke tunika, og stoffet må falle fint over håndtakene.
Jeg kjenner jeg vil gråte når jeg går inn i klesbutikker.

Gammel 20-03-11, 18:54   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chill Norway (om det ikke er for dollete), Cream (om det ikke er for romantisk), Odd Molly (om det ikke er for søtt), Skunkfunk (liker den røffe stilen), Kaffe og så finner jeg en del ok hos HM.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 18:55   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger Dr Martens skoene mine (de er mine første), ellers passer El Naturalista og de typene mine føtter godt.

Sist redigert av Nessie : 21-03-11 kl 12:18.
Gammel 20-03-11, 18:58   #27
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Som mange andre her er eg glad i Cream, Chill og OM. Men eg likar også godt dei klassiske tinga til Jean Paul.

Tante Bruun i Ålesund er en butikk som aleine kunne forsynt meg med klær.

Der har du meg og. I tillegg til en litt sporty feminin stil med olabukse med f.eks singlet, cardigan, hettejakke, skinnjakke, joggesko, tøysko +++, ingen spesielle merker der.

Gammel 20-03-11, 18:59   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne var kul.

Gammel 20-03-11, 19:10   #29
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, si det, det er vel litt av problemet mitt for tida, at jeg ikke finner så mye jeg liker. Synes det er så mye flagrende tunikaer og blasse farger.

Jeg finner mye jeg liker på Nadine i Sandvika, men synes det er for dyrt der så det blir ikke mye jeg kjøper. Ellers finner jeg alltid mye jeg liker i London og i USA, men jeg er jo ikke der hele tiden heller. Kjøper litt fra Boden.co.uk, og har nylig oppdaget whitestuff.co.uk (eller var det .com) hvor jeg også likte mye.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 19:49   #30
Left
Passiv

Standard

Jeg er inne i en sort periode nå, og liker slimfit jeans og sorte, vide og helst lange overdeler. Skikkelig livlig. Det kan jeg finne i flere merker, så har vel ingen direkte favoritt.

Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 20:17   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker Marc Jacobs, Chloè, Odd Molly, Acne, Replay, Louis Vuitton (bare vesker) og litt fra HM, KappAhl etc. Singleter kjøper jeg feks på BikBok.
Sko har jeg alt fra Marc Jacobs (flere par) Chloè og diverse.

Jeg har ikke Chill klær. Det er ikke helt meg. Cream har jeg en genser/tunika fra. Desigual er definitivt ikke meg.

Gammel 20-03-11, 20:25   #32
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke. Jeg er på leting. Jeg har tidligere vært veldig glad i Odd Molly, men føler meg ferdig med det. Chill også. Egentlig kunne jeg tenkt meg en litt kulere stil, hvis du noen skjønner hva jeg mener. Jeg er ikke så romantisk/søt av meg.

Favorittkjolen om dagen er en olakjole fra Tulip og Tatamo, den føler jeg er veldig meg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 20:28   #33
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg digger St Martens skoene mine (de er mine første), ellers passer El Naturalista og de typene mine føtter godt.

Dr. Martens?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 20:58   #34
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

En god venninne påstår at dersom innholdet i klesskapet forteller hvem man er, så har jeg en meget splittet personlighet.

Da er jeg og splittet!

Jeg liker slimfit jeans fra vila og Levis, gjerne med singlet og de er helst fra HM. Liker litt fra Cream, Container og TiMo. Litt fra Desigual og litt fra Mex.

Små sko fra Hard Hearted Harlot elsker jeg Når det er vinter er det duckfeet som er på. Ellers liker jeg Puma som sneakers.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 21:02   #35
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er nok litt streit, og liker Filippa K, Tiger, litt Acne (så lenge det ikke blir i overkant baggy), og Whyred (same restrictions apply). I klesskapet mitt finnes det ellers ganske mye fra Benetton og Mexx, fordi pengene også skal strekke til andre ting enn klær.

Gammel 20-03-11, 21:06   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marikken - jeg slår et slag for skunkfunk

Gammel 20-03-11, 21:31   #37
Left
Passiv

Standard

Skinny jeans fra Met

Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 21:37   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har klær fra her og der, men sjelden jeg kjøper dyre klær. Kan vel kalles H&M-berte, raskt oppsummert. De har trendy, billige klær og størrelser jeg er kjent med. Men handlet en periode en del på Neste Stopp, Bik Bok, Only og Vero Moda. Jeg er typisk sånn som skifter ut klær mange ganger i løpet av året og liker å være ganske straith, har nok en rimelig feminin stil, elsker kjoler.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 21:39   #39
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen spesielle favorittmerker. Men Converse klærne liker jeg, og de passer meg fint. Samme med Ilse Jacobsen.
Jeg tenker skjelden på hvilke merker klærne mine er i, det er igrunne rivende likegyldig, det viktigste er at de sitter fint.
Men mine nærmeste kan fort si "åhh, den var skikkelig Fløyel" - selv Frøknas venninner klarer og spotte klær som er meg..
Så jeg har vel en stil

Gammel 20-03-11, 21:48   #40
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er av dem som har brukt Doc. Martens siden jeg var fjortis, og jeg har enda ikke vokst fra dem. Boots, Mary Jane's, sko, støvletter.. Også liker jeg godt mine danske andeføtter.
Ellers har jeg endel plagg fra Odd Molly jeg liker godt. Dog synes jeg det er såpass dyrt at det begrenser seg selv. Jeg liker mye fra Culture, Desigual, noe fra Chill Norway, og sper på med H&M-klær. Budsjettet står ikke i stil til lyst og ønsker.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.