Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Så feil kan man ta!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 22:54   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så feil kan man ta!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har liksom ikke helt skjønt forskjellen på FF og G jeg

Tuller du? Her har du et supert og utfyllende innlegg om alt mulig rart som kan være tegn på feil cup-størrelse, og så vet du ikke "forskjellen" på FF og G?

"Forskjellen" ligger rett og slett i produsenten. Noen produserer BH-er med DD- og FF-cup. Andre gjør ikke det. Det betyr at om du er en G i cup, så må du vite om du er en G med DD og FF eller uten DD og FF. Hvis du er en G i et BH-merke som har DD og FF, så er du en I for et BH-merke uten slike doble cup-er.

Jeg har forøvrig vært "opp i cup, ned i omkrets"-frelst i mange år. Har til og med dyttet de to tenåringsjentene inn i dyre BH-shapper for å få rett og tilpasset BH. Dyrt, javel, men absolutt verd det. Særlig når man ser haugene av ubrukelige BH-er fra hun eldste - inklusiv hennes gamle favoritt-BH. Selv hun, i starten på voksenlivet og uten barnefødsler, langvarig amming og mange slankekurer bak seg, nektet å forlate BH-butikken uten å få ha på seg en av de nye BH-ene. Den BH-en hun hadde på seg da vi gikk inn i butikken ble kastet i søpla på vei ut!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.