Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Interessant studie i FRP krisehåndtering i media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-11, 00:58   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interessant studie i FRP krisehåndtering i media

Jeg skulle sagt mye mer i denne tråden om den ikke lå på åpent forum kjenner jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 01:03   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Lyspære

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Sjekk denne videoen med Siv Jensen som kommenterer sin "forferdelse over denne saken" til VG. Hun hamrer inn den samme setningen 10 ganger. Uansett hva journalisten spør om, gjentar hun det treleddede budskapet gang på gang. Sikkert for å være sikker på at ingenting blir kryssklippet, og at hun får frem akkurat denne setningen uansett hvor kort innslaget blir.

Det skal FRP ha; PR og krisehåndtering i media kan de.

http://www.vgtv.no/#id=38733

Jeg er forferdet....... Glad for at han trukket seg...... Politiet gjennomfører etterforskning....

Er det mulig? Snakk om å repetere innøvde setninger.

Gammel 27-03-11, 11:54   #23
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg skulle sagt mye mer i denne tråden om den ikke lå på åpent forum kjenner jeg.

Gammel 27-03-11, 12:07   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har hatt gleden av å være vertskap for FRP sitt "broilerkurs" noen år på rad på tidlig 2000-tall. Frp leide lokalene hvor jeg jobbet, leide tv-studio, kameraer, etc - og i flere dager på rad, jobbet de beinhardt, lokallederne i ungdomspartiet - fra hele landet. De ble drilla fra morgen til svarte natta i mediehåndtering. Eksamen var seint søndag, da var det full "direktesendt" tv-debatt, flerkameraproduksjon, hvor ledelsen i Frp stilte som "grillere," og ungdommen måtte svare for politikken sin.

Dæken hvor de svetta.

Jeg har null til overs for Frp sin politikk, men mediehåndtering - jepp, det kan dem.

Jepp. Det er en grunn til at frp-ere blir suksessrike medierådgivere etter at de gir seg med politikken.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, han kan ikke frifinnes og ikke straffes uten en sak. Men han hadde som sagt alibi, så det er vel bevisets stilling, antar jeg. Er ikke det ganske entydig?

Damen som var påstått offer kunne ikke bevise noe som helst, og det er jo rart å konkludere med at det er sant bare fordi hun sier det. Noen er gale nok til å finne på sånt i feks ren sjalusi.

Å spekulere på et offers hensikt samtidig som man påstår ting i saken som at Kjølner faktisk er uskyldig er ganske drøyt synes jeg.

Politiet kan henlegge saken på to måter.

-På grunn av bevisets stilling, som ble brukt her. Den betyr at han fint kan være skyldig. Den betyr at man ikke greier å bevise skyld forbi enhver rimelig tvil. De aller fleste voldtektssaker ender her. Det er faktisk ikke særlig lett å bevise en voldtekt.
-På grunn av intet straffbart forhold, som IKKE ble brukt her. Den betyr at forholdet er undersøkt og at politiet ikke mener det er skjedd noe galt.

Av dette kan man ikke konkludere at Kjølner var hverken skyldig eller uskyldig. At en eller annen sier noe om et alibi som ikke er prøvd i retten har ikke en millimeter større troverdighet enn damen som hevdet seg voldtatt. Man skal også være forsiktig med å tro at folk utsetter seg for det denne damen ble utsatt for uten videre.

Og hinting om "skulle sagt så mye mer" kan man godt droppe. Enten får man si det man har på hjertet eller så får man droppe hintingen.

Svar med sitat
Gammel 27-03-11, 13:59   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjølner-familien har en lang historie om å sno seg unna ubehaglige sannheter og å komme unna alvorlig mistanke, så jeg tror denne saken kan ha ganske mange sider. De oppførte seg jo også usmakelig i mediene da saken raste.

Uansett er jeg veldig enig med Smilefjes i at enten sier man det man vet eller så lar man være med hintingen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.