Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kommer dere fra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-07, 22:16   #41
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer dere fra?

Jeg er bergenser. Ble født på østlandet, men mamma er bergenser og vi flyttet hit da jeg var 3 år. Jeg bor her nå og føler jeg alltid vil det..Jeg elsker byen min.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:19   #42
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Er i fra der som Vimsen bor

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:23   #43
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Er i fra der som Vimsen bor

me too

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 20:55   #44
tutta
Passiv

Standard

Oslo .

Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 22:27   #45
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg er fra Follo et sted, men bor i Oslo. Vi blir nok her.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 22:47   #46
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Jeg er født, oppvokst og bor i Bergen

Amen til den!

Gammel 02-03-07, 23:09   #47
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Lofotens hovedstad ... (Made in Bergen, født i Ålesund ... Flyttet "hjem" til Lofoten da min far var ferdig å studere på Vestlandet).

Gammel 02-03-07, 23:15   #48
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Kongsvinger! Bor nå på Gjøvik.

Sist redigert av Vanilja : 02-03-07 kl 23:27.
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 23:23   #49
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer fra Nøtterøy (ved Tønsberg) men bor nå på Nedre Romerike. Ikke langt fra Oslo.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:25   #50
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

[quote=Canisa;271727]Lofotens hovedstad ...

Hva er det? Du mener vel ikke Stamsund for der kommer mange av mine fra.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 16:27   #51
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg kommer fra Trondheim, men har ikke bodd mange ukene der. Har bodd litt rundt omkring, og nå har jeg havnet i Trøndelag igjen.

Gammel 04-03-07, 16:30   #52
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg kommer fra Trondheim, men har ikke bodd mange ukene der. Har bodd litt rundt omkring, og nå har jeg havnet i Trøndelag igjen.

Håper du vil trives. Var flott på Solsiden i dag.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:02   #53
Enel
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2007
Enel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Jeg er født i Tromsø, men har bodd halve livet i Oslo. Andre halvdelen av livet har jeg bodd på forskjellige steder i Hedmark. Etter noen år i spania og i Røyken, har jeg flyttet tilbake til Hedmark, denne gangen Elverum. Her blir jeg boende noen år, så får vi se hva som skjer framover.

Hvor i Spania da ?

Enel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 23:24   #54
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enel, her.

Hvor i Spania da ?

Lanzarote

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 23:35   #55
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fødd i Stavanger, men vi flyttet til Hardanger da jeg var liten. (Mamma fra Hardanger, pappa fra Stavanger). Nå bor vi i Sunnhordland.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.