|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Retromum
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMin søster er 4 år yngre enn meg. Hun satte meg på plass allerede som 1,5åring.
|
|
|
#82 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har ei søster som er 2,5 år mindre enn meg. Vi har krangla hele livet og har ikke noe nært forhold i dag. Jeg skylder på forskjellsbehandling fra foreldrene våre. Jeg skulle gjerne hatt ei søster jeg kunne snakka med om alt, men jeg har innsett at det desverre aldri kommer til å skje. Skulle bare ønske hun hadde lyst til å få et nært forhold til tantebarna sine, men den gang ei.
|
|
|
#83 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSøsteren min er 4 år eldre enn meg, vi holdt for det meste avstand til hverandre i oppveksten, selv om vi delte rom til jeg var 10 år. Senere ble det mer kranglig om klær osv..
|
|
|
#84 |
|
er her
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMin 3 år eldre søster har jeg kranglet mye med i oppveksten, men jeg tror vi hadde perioder der vi gikk greit overens også.
|
|
|
|
#85 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har ei lillesøster som er tre år yngre enn meg.
|
![]() |
|
|