Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mange par sko har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mange par sko har du??
1-5 9 7,56%
6-10 19 15,97%
11-15 21 17,65%
16-20 14 11,76%
21-25 18 15,13%
26-30 9 7,56%
31-35 5 4,20%
Flere enn 36 18 15,13%
Mer enn det dobbelte av 36 5 4,20%
Dustepåll 1 0,84%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-11, 11:58   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange par sko har du?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Er Iron Fist disse Tallulah? De er i såfall bare så kule. Jeg kjøpte slike i Camden i fjor, og gleder meg til å bruke de igjen.

Jepp, det er de jeg har! Fryktelige å gå i, men rålekre!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 11:58   #42
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg innbiller meg alltid at jeg ikke har så mange sko, men ved nærmere opptelling blir det noen.3 par joggesko, 2 par fjellsko, 3 par converse, 3 par flip-flops, 2 par pensko og noen hverdagssko. Er i 16-20 kategorien.

Gammel 05-04-11, 11:59   #43
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jepp, det er de jeg har! Fryktelige å gå i, men rålekre!

De er grusome å gå i ja, det er "sitte" sko.

Gammel 05-04-11, 12:04   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

De er grusome å gå i ja, det er "sitte" sko.

Jepp, ekte barkrakk&taxi-sko. Jeg har en svart sekstitallskjole som jeg tror blir ganske morsom med disse til.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 12:30   #45
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svarte 26-30.

3 skisko
1 slalomstøvler
1 bunadsko
1 fjelltøvler
4 vintersko
11 støvletter (inkl skoletter)
2 joggesko
10-12 fritidsko/sneakers
6 pensko (eller mer)
4 sandaler (eller mer)
1 gummistøvler
5 moccasiner (eller mer)

Jeg bommet på antallet ser jeg, dette er hva jeg husker raskt akkurat nå. Alle blir brukt, men noen har jeg fortsatt "i tilfelle"....

Trenger definitivt å rydde opp litt her...Noen står på vaskerommet, boden, pensko i klesskap og noen på hytta. Tror nok ikke jeg trenger alle disse

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 12:52   #46
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

1 par Skistøverl
4 par støvletter
4 par småsko
3 par joggesko
1 par aerobicsko
2 par pumps
1 par lette sommersko med åpen tå
4 par pensko
1 par turstøvler
1 par bunadsko
1 par jobbesandaler
2 par gummistøvler
2 par hagesko
og sikkert enda mer i kjelleren.

Gammel 05-04-11, 12:52   #47
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1 par jogge sko
2 par pensko
1 par støvler
1 sett skisko
1 sett fjellstøvler.
Arbeidssko (sånne med vernetå ja)
Fjøsstøvler "
Arbeidsstøvler "

Ble flere enn jeg trodde ja...

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 12:53   #48
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg telte faktisk her om dagen da vi ryddet i skohyllene og jeg ble nesten litt flau.

10 par støvletter/støvler/vintersko
10 par converse/vans/joggesko
13 par sandaler/pensko/slippers

+ skisko, goretexsko, gummistøvel,bunadsko og to par løpesko.

Gammel 05-04-11, 12:57   #49
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke så mange, tenkte jeg. Og så tok jeg en rask telling og kom til 22 par, inkludert skisko og komager og alt. Har kun tre par høyhælte. Og ingen støvler.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Også synes jeg den svarte støvlettkolleksjonen til Nera var ganske imponerende for En Som Ikke Liker Å Shoppe.

Ja, det må jeg si.

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg har MANGE sko,over det dobbelte av 36
Jeg tror jeg lider av såkalt skofethisj hi hi.

Er spent nå - er du forumets Imelda?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:07   #50
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

4 par bare i bilen, ellers: aner ikke, selv om jeg nylig solgte 5-6 par. Tipper rundt 30. Jeg har sko i mange år om jeg liker dem og tar GODT vare på sko.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:12   #51
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Artig! Skal vi se...

Fjellsko
Slalomstøvler
2 par skisko
2 par støvler
4 par aerobicsko
3 par joggesko
klatresko
5 par pensko
7-ish par småsko
3 par sandaler
2 par tøfler
3 par vintersko
3 par overgangssko
1 par støvletter

Det er sikkert noen jeg har glemt, som jeg sjelden bruker. Og jeg som ikke syntes jeg hadde så mange sko egentlig.

Gammel 05-04-11, 13:17   #52
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Svarer dere ut ifra hvilke sko som er i bruk, eller ut ifra hvor mange man har? Jeg har en sekk i kjelleren med sko altså, men de telte jeg ikke med.

Jeg svarte ut fra de jeg har. Er jo ikke alle man bruker så ofte , men som man TENKER man skal bruke mer (4 par joggesko lizzom, når kom egentlig det i hus?).

Og jeg glemte bundasskoene. Jeg har sikkert mer enn 40 par.

Gammel 05-04-11, 13:32   #53
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke skodilla,og svarte 6-10 par,men det er uten skisko og crocs,da. Teller ikke opp,i tilfelle jeg finner ut at jeg har dilla likevel.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:36   #54
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Må jeg svare? Under 72. For sandaler, støvletter og sportssko teller ikke.

Gammel 05-04-11, 13:37   #55
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarte 11-15 og tenkte det kanskje var litt i overkant. Men det er kanskje i underkant, med bunadsko osv blir det en del.

Gammel 05-04-11, 14:04   #56
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

En plass mellom 30 og 40, tenker jeg.

Gammel 05-04-11, 15:35   #57
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 15:44   #58
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet ikke helt, men tror ikke jeg har så mange i forhold til folk her inne. Liker pumps jeg da, så har en del av dem. Støvletter likeså. Men jeg kvitter meg med sko etter hvert som ikke brukes jeg da. Selger eller gir til Fretex. Har ikke hus til å spare opp.

20-30 par kanskje.

forsøke å telle opp:

- 10-12 par pumps kanskje
- 1 par bunadsko
- 1 par sorelsko
- 1 par støvler
- 5 par støvletter
- 1 par joggesko
- 2 par crocks
- 1 par sandaler
- 1 par lave vintersko
- 1 par skisko
- 1 par lave skoletter

Sist redigert av Dronningen : 05-04-11 kl 15:49.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 16:01   #59
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mulig jeg har glemt noe, men jeg har iallefall:

2 par støvler
1 par Crocs
2 par Converse
2 par goretex joggesko
1 par Løpesko
1 par vanlige joggesko
1 par støvletter
Minst 5 par vårsko/pumps
1 par kilehælsandaler
2 par vintersko
1 par skoletter
Noen par (her er jeg litt usikker på hvor mange) flate sandaler
1 par sølvsko
Ja, også bunadsko og skisko og sånt.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 16:11   #60
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må telle.
2 par crocs
1 par vinterstøvler
2 par "fjellstøvler"
2 par joggeskoaktige
2 par sneakers
2 par sandalaktige/sommersko i ballerinastil
1 par hagesko/lave muckboots

Og det var det. 12 par, faktisk, det var mer enn jeg stemte og trodde!
(stemte 6-10)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.