Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mange par sko har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mange par sko har du??
1-5 9 7,56%
6-10 19 15,97%
11-15 21 17,65%
16-20 14 11,76%
21-25 18 15,13%
26-30 9 7,56%
31-35 5 4,20%
Flere enn 36 18 15,13%
Mer enn det dobbelte av 36 5 4,20%
Dustepåll 1 0,84%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-11, 18:01   #61
Left
Passiv

Standard

Sv: Hvor mange par sko har du?

Alt for mange. Jeg nekter å telle.

Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 18:10   #62
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Mange. Over 36, men forhåpentligvis ikke over 72 ...

Gammel 05-04-11, 18:20   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Straks over 36 tenker jeg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 18:21   #64
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skisko
2 par støvletter
vintersko
joggesko
3 par pensko
1 par sandaler
2 par skoletter
3 par vår/sommersko.
Aerobicsko.
Det ble 14. Med andre ord svarte jeg rett.

Gammel 05-04-11, 18:42   #65
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min mener jeg har alt for mange. Jeg har i hvert fall mer enn dobbelt så mange som 36.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 19:13   #66
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Medregnet absolutt alt? Sikkert 40-50. Men jeg bruker nojk bare en fjerdedel av det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 19:18   #67
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå har vi vått og vinetr enda, så har goretex"jogegsko" i gangen, goretex vinetrsko,goretex støvelettene, croks,og et par til sko. I gangen nå.Så har jeg i skapet i gangen værtfall 4 par støveletter...Og i skoskapet i kjelleren har jeg sommersko og det er nok der og
Enda vente jeg på et par støveletter i posten

Gammel 05-04-11, 19:22   #68
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usikker. Men kan saktens prøve å telle litt:

1 par gummistøvler
Skisko
Fjellsko
3 par joggesko/sneakers.
1 par inne/treningssko
3 par høye skinnstøvletter (mer damete)
1 par veldig tykke høye Timberlandstøvletter
5 par lave støvletter
5-6 par høyhælte sko
3-4 par lave sko
8-9 par sandaler/sommersko

Sist redigert av Filifjonka : 05-04-11 kl 19:28.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 20:38   #69
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Mange, stemte mer enn 36, kan være jeg havner i kategorien under og. (Altså det dobbelte av 36.)

Gammel 05-04-11, 20:56   #70
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer enn 36.

Gammel 05-04-11, 21:12   #71
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Må jeg svare? Under 72. For sandaler, støvletter og sportssko teller ikke.

Næj, sikkert ikke

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Må jeg virkelig svare?

Jupp

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Svarer dere ut ifra hvilke sko som er i bruk, eller ut ifra hvor mange man har? Jeg har en sekk i kjelleren med sko altså, men de telte jeg ikke med.

Jeg tenker sko som faktisk er i bruk. Ikke som man har på lager i plan om å kaste nei.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hvorfor teller ikke tøfler? :nysgjerrig:

Tøfler er ikke sko :sjæf:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 10:40   #72
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er spent nå - er du forumets Imelda?

Tja.....hvem er Imelda??

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 11:03   #73
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Tja.....hvem er Imelda??

Kona til Filipinenes tidligere diktator Ferdinand Marcos.

Det var snakk om mer enn tre tusen - 3000 - par sko!

Gammel 06-04-11, 22:39   #74
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg telte faktisk her om dagen da vi ryddet i skohyllene og jeg ble nesten litt flau.

10 par støvletter/støvler/vintersko
10 par converse/vans/joggesko
13 par sandaler/pensko/slippers

+ skisko, goretexsko, gummistøvel,bunadsko og to par løpesko.

Go MegaMie!

Selv kommer jeg nok kjapt opp i over 30, mener jeg - uten at jeg har fullstendig oversikt:

2 par skoletter
4 par høye støvletter (inkl. et par som ligger i boden og ikke blir brukt)
1 par UGG Adirondack
1 par klassiske Doc Martens
2 par gummistøvler
4 par flipflopper (Eller er det 3?)
1 par keds
6 par joggesko (både til trening og til fritidsbruk)
1 par bunadsko (som jeg ikke finne for øyeblikket)
4 par sorte pensko med hæler (ass. høyde)
1 par brune pensko med høye hæler
1 par (sky)høye pensko med bling (som er vonde å gå i!)
3 par brune sandaler med kilehæl
1 par grå sandaler
3 par sorte småsko/ballerinas
1 par brune ballerinas
1 par gullfargede sandaler
1 par sølvfargede sandaler med kilehæl
1 par slalåmstøvler

...hm, er det mer da? Tror ikke det. Det blir 37 det. Hjelpes!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:44   #75
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har telt. Kommer ikke til å si noe om resultatet.

Gammel 06-04-11, 22:45   #76
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg begynte å telle sko tidligere i dag for å se hvor mange jeg har. Men jeg tror jeg står over. Jeg tør ikke.

Men det er over dobbelt så mange som 36. Og flere til. De blir brukt mest på sommerhalvåret. Og jeg har faktisk ikke oversikt. Jeg tror jeg må på IKEA og kjøpe en stor expedithylle og bokser.

Og snart er det vår, og vår og sommersko kommer i butikkene.

Gammel 06-04-11, 22:45   #77
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Vi snakker tresifra, ja

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:48   #78
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

5 par vintersko, et par bunadsko, et par finsko, 2 par tursko, 2 par joggesko, 4 par støvler og to par tøfler.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:52   #79
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde ikke tenkt til å telle, men mannen min påpekte her om dagen om det kunne være nødvendig å ha 17 par sko klemt inn i skohylla. Jeg mente det ikke kunne stemme at det var så mange som 17. Men jaggu. Og det var bare de som står fremme i gangen. Aner ikke hvor mange jeg har om jeg teller her og der. Mye er gammelt og kjipt da, for jeg har alvorlig kastefobi.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 23:54   #80
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil ikke telle. Men jeg vet at jeg har i alle fall 6 par converse og 5 par Doc Martins. Jeg har 3 par gummistøvler og gudene vet hvor mange sneakers....

Jeg har nok langt mer enn 36

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.