|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Navarsetes utbruddNår jeg leser raseriutbrudd ser jeg for meg noe annet enn munnhuggeri ja.
|
|
|
#22 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Navarsetes utbruddJøss. Er hun sinna, altså? Da skulle de sett meg sinna.
|
|
|
#23 |
|
can-jur
|
Sv: Navarsetes utbrudd
|
|
|
|
#25 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navarsetes utbruddDe som klarer å komme seg såpass langt opp i rikspolitikk, har nok ganske mange vekttall i hestehandling.
|
|
|
#26 |
|
Off the map.
|
Mener du at det å legge ned et lokalt fødetilbud eller ikke bør være en så viktig sak at man går ut av regjeringa?
|
|
|
#27 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navarsetes utbruddJeg synes det er bra at politikerne viser engasjement, men jeg synes det ble litt mye jeg, jeg, jeg. Eller eg i dette tilfellet. "EG finne meg ikkje i..."
|
|
|
#28 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navarsetes utbruddForfriskende å se en norsk politiker engasjert, fikk nesten bakoversveis! Stoltenberg har mye å lære av sin rejeringskollega
|
|
|
#29 |
|
Epikur
|
Sv: Navarsetes utbruddMenneh...Jeg har vært veskebærer i mange år, og politikere er jo veldig ofte politikere av yrke. Er man heltidspolitiker og får lønna av partiet eller staten eller kommunekassa eller bykassa så er man jo politiker av yrke. Og de læres opp og kurses, medierådgis, slipes, finpusses og tøyles på alle vis. Så TROSS ALT DETTE er enkelte så autonome at de ikke er til å stagge i opphetede situasjoner, ikke kan ta instruks eller lærdom.
|
|
|
#30 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Navarsetes utbruddNavarsetes utbrudd er vel ingenting. Det må da være greit å vise følelser og engasjement innimellom? Det er vel ingen som er roboter unntatt roboter vel og merke... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja men spørsmålet blir jo hva man viser følelser og engasjement _for_. Her er det jo ikke saken hun sprekker over. Men at hun føler hennes personlige innsats kritiseres ved at noen sier at SP "ikke har klart å" hvadetnåvar. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg mener ikke en slik sak er grunn til å bryte regjeringssamarbeidet, og det gjør tydeligvis ikke Senterpartiet heller. Som Harriet sier, rikspolitikerne er/bør være godt forberedt på slike angrep. Og da forbauser det meg at hun bryter så fullstendig sammen og viser tydelig frustrasjon. Men det kan jo være et resultat av at SP stanger mot veggen i andre saker også.
|
|
|
#33 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Navarsetes utbruddJeg synes egentlig det ble litt pinlig. Jeg måtte fnise. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Navarsetes utbruddEnig med m^2. Det er temmelig mange yrker man blir urettferdig behandlet, utskjelt osv uten at man kan tillate seg en slik utblåsning. Jeg synes det var uproft. Likevel, siden man bare er et menneske kan det hende man driter seg ut. Men da må man stå for det da. Ikke bortforklare med at man "virket sint, men bare var engasjert". Pøh. Det står mye mer respekt av:" ja, jeg var forferdelig sliten og reagerte med sinne. Det burde jeg ikke gjort."
|
|
|
#36 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Enig. Det blir enda pinligere når hun forsøker å bortforklare det. Først syntes jeg synd på henne og tenkte at, jaja, hun er bare et menneske - sånn kunne sikkert jeg og reagert, men så kom jeg på at nettopp det er jo en grunn (blant mange) til at jeg aldri ville hatt en sånn posisjon. Det krever og forventes faktisk mer av en når en har en slik rolle. Og har man dummet seg ut, så må man være kvinne nok til å innrømme nettopp det. Hun var jo utvilsomt både sint, såret og engasjert - og tok det hele personlig istedet for som en partileder - og eneste måten å komme ut av dette med litt ære i behold er å innrømme nettopp det. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Fartsfantom
|
Enig! Hun beklaget seg allerede på radioen i går morges. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
godtemonster
Jeg fikk ikke med meg nyheter i går kveld - bare den korte kommentaren hvor hun beklaget at hun ble engasjert fra tidligere på dagen. Flott at hun ordnet opp på bedre vis enn det. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
godtemonster
Hvis det er min kommentar om at hun tok kritikken personlig heller enn som partilieder du reagerer på her, så mener jeg jo på ingen måte at hun ikke skal engasjere seg personlig. Noe annet ville jo være umulig - gudene forby at vi skulle få politikere som ikke var personlig engasjerte. Det jeg kommenterte var at hun svarte på kritikken som om det var et angrep på henne personlig. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Navarsetes utbruddDet er fi t at hun har skværet opp. Jeg syntes hun gjorde en bedre figur i går kveld en tidligere.
|
![]() |
|
|