Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Alternativ til kristen gravferd?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-11, 23:32   #16
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alternativ til kristen gravferd?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har selv vært med på å planlegge begge mine foreldres begravelser og jeg er takknemlig for at vi fikk gjøre dette på den måten vi selv mente var riktigst uten å måtte ta hensyn til manus eller sterke føringer fra den avdøde.

Jeg har derfor gitt min mann klar beskjed om at de kan gjøre hva søren de vil med meg når jeg er død (inkl organdonasjon).

Jeg har vært med på å planlegge begravelser for nær familie der det var ytret enkelte ønsker i forkant, og opplevde det som noe utelukkende positivt. Følte på en måte at vi fikk gjøre dem "en siste tjeneste" og at vi hadde et par knagger å henge ting på en en relativt kaotisk tilværelse med mange valg som skulle tas på kort tid. Det skal dog sies at det var ganske kurante og relativt enkelt gjennomførbare ting, det var ikke type lukket gravferd eller askespredning.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.