|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kommuniserer du din kostholdsfilosofi?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er der jeg er heldig. Jeg er ikke så vanvittig glad i å lage mat, men jeg har en mann som er det. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Rockesøster
|
Det vet jeg ærlig talt ikke, det er ikke noe jeg har engasjert meg veldig i ettersom jeg ikke ser vitsen i å bruke slikt i særlig utstrekning. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kommuniserer du din kostholdsfilosofi?Vi er opptatt av sunn mat og lager som regel maten selv.
|
|
|
|
#45 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan kommuniserer du din kostholdsfilosofi?Jeg har egentlig ikke noen bestemt kostholdsfilosofi, og syns det kan være litt slitsomt med folk som er fanatiske på den ene eller det andre typen kosthold. Null sukker, mye fett, ikke det-ene-og-det-andre. Spesielt hvis misjoneringsgiret settes inn, og de blander seg opp i hva andre spiser. På SFO fikk de ett lite glass tynn saft hver fredag. Dette var noe sønnen min (og mange andre) virkelig gledet seg til, det var noe ekstra. (Vi har så å si aldri saft hjemme). Dette ble det slutt på fordi det var et par foreldre som mente det var skrekkelig med sukkeret. For meg kunne de gjerne beholdt det. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ikke saft til grøten?
|
![]() |
|
|