Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Å kaste mat

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 14:24   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å kaste mat

Jeg ryddet kjøleskapet i dag og kastet følgende: Rømme, revet ost i pakke, løk, og inntørket skvise-syltetøy. Alt ble kastet fordi det var utgått på dato, og man kunne se at det var utgått på dato (løken var tørr og ekkel) Vi kaster sjelden middagsrester og aldri brød og pålegg. Typiske ting som vi kaster er ting vi kjøper i større mengder enn vi spise (rømme og revet ost) og så glemmer vi å bruke det før det går ut. Burde helt klart vært flinkere, det er jo mange gode ting man kan lage med rømme og ost hvis man bare kommer på det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 14:29   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å kaste mat

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ryddet kjøleskapet i dag og kastet følgende: Rømme, revet ost i pakke, løk, og inntørket skvise-syltetøy. Alt ble kastet fordi det var utgått på dato, og man kunne se at det var utgått på dato (løken var tørr og ekkel) Vi kaster sjelden middagsrester og aldri brød og pålegg. Typiske ting som vi kaster er ting vi kjøper i større mengder enn vi spise (rømme og revet ost) og så glemmer vi å bruke det før det går ut. Burde helt klart vært flinkere, det er jo mange gode ting man kan lage med rømme og ost hvis man bare kommer på det.

Jeg lager av og til reste-omelett-lunsj i helgene (til meg selv, resten av familien skuler bare stygt bort på den) med den slags rester fra kjøleskapet, slik som løk, tomater, kjøttpålegg, sopp, rømme, ost etc som begynner bli litt gammelt. Lettvindt. Og det til og med uten sammenpisket egg på kartong.

En ting vi hiver for mye av er dårlige poteter. Jeg burde sikkert ha tatt de med tilbake til butikken og klagd på de.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.