Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 09:57   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

nei, det er jo bare potet. Jeg har aldri ment det er et farlig produkt eller noe, jeg syns bare ikke at det er nødvendig.

Men kan man ikke da bare la være å kjøpe det? Også kan alle vi som ellers lager potetstappen fra pose heller få dette produktet? For jeg lager nemlig potetstappe fra pose. Det er ikke så godt, så hos oss er denslags mat sånn mat det kan hende vi serverer når vi har femten minutter til å lage maten samt spise den.

Også til de som mener at det er jo bare å gjøre litt forberedelser dagen før: Er det dere som ikke er klassekontakter, sitter i fau, gjør dugnad for fotballgruppa, trener selv samt jobber mer enn full stilling kanskje? Jeg gjør nemlig sånt, og det gjør mannen min også. Så når vi omsider er ferdige for dagen så er det fullstendig uaktuelt å starte neste dags middag.

For noen av oss så er alle tidshjørner som kan kuttes et poeng å kutte. Det er helt ok at ikke alle har det sånn - men jeg synes det er idiotisk å sette seg til doms over de av oss som har det sånn og som dermed ønsker velkommen produkter som er bedre og med mer næring enn de aller kjipeste posealternativene. Det er jo faktisk noen av oss som ser på hjemmelaget potetmos som søndagsmat fordi det er så tidkrevende.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.