Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Brannalarmen gikk i natt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 10:19   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brannalarmen gikk i natt

Er en helt forferdelig følelse å våkne opp av utløste alarmer. Har heldigvis ikke opplevd brannalarm på natta her, men innbruddsalarmen har utløs flere ganger.

Verst var det den gangen dette skjedde mens mannen var på jobb, og jeg hadde ansvaret alene her. Våknet midt på natta av at alarmen gikk. Begge barna våknet jo selvfølgelig, så der sto jeg da, halvt hysterisk selv, med et hylende barn på armen, og et hylende barn på gulvet, og en alarm som ikke lot seg slå av. Kjenner jeg får angst bare av å tenke på det nå

Fikk omsider slått av spetakkelet, og så var det å sjekke huset da... Jeg så på tavla hvor alarmen hadde startet; nede i kjelleren med både dør og vindu. Jeg var på vei ned, men snudde og tok turen ut på verandaen for å se at både dør og vind var intakt. Noe de var, men jeg utstyrte meg med en kjepp åkke som, da jeg gikk ned for å sjekke

Brukte ikke alarmen på natta på lange tider etter det.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.