Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Brannalarmen gikk i natt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 09:33   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brannalarmen gikk i natt

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Fikk omsider slått av spetakkelet, og så var det å sjekke huset da... Jeg så på tavla hvor alarmen hadde startet; nede i kjelleren med både dør og vindu. Jeg var på vei ned, men snudde og tok turen ut på verandaen for å se at både dør og vind var intakt. Noe de var, men jeg utstyrte meg med en kjepp åkke som, da jeg gikk ned for å sjekke

Brukte ikke alarmen på natta på lange tider etter det.

Husk å sjekke huset før du bruker tid på å skru av alarmen.

Vi har også sånn falsk alarm for tiden på seriekoblet røykvarslere. Heldigvis startet de på dagtid denne gangen. Har opplevd det en gang på natta, men da skrur vi ikke av alarmen først, men mannen springer rundt i huset med brannslukkningsapparatet i handa. Ungene sover så godt at de våkner ikke av alarmen engang, så da må vi i tilfelle vekke dem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.