Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 19:09   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mac-folk er liksom per def folk som ikke klager, de sender jo gladelig maskina inn på service i Nederland for å få den tilbake om 3 uker også. For å fikse noe man kan gjøre på kjøkkenet hjemme på en pc.

Ikke for det, hvis jeg kunne blitt fortrolig med å bare ha en knapp, kunne jeg sikkert hatt mac. Jeg bare tror ikke det med klaging sier noe om at det ikke er noe problemer for den gjengen der.

Jeg er med å drifter store parker med både iMacs og Windowsklienter, så jeg tør påstå at min argumentasjon kommer av egne erfaringer og ikke at Mac-folk sier og gjør og ditt og datt.

Min erfaring er at det er mye mer klager når det kommer til treghet på Windowsmaskiner. Men selvsagt er det andre problemstillinger som Apple er crap på, men det syns ikke så godt fra brukersiden der jeg jobber. Det går mer på driftsmessige utfordringer.

Hva mener du forresten med å være fortrolig med å ha en knapp?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.