Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er dette her noe? (Ny PC-spørsmål)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 19:22   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette her noe?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg trodde du skulle drite deg ut nå, å påpeke alvorlige mangler ved Mac som kun eksisterte i ditt hode. Jeg hadde svaret mitt klart!

Men okei. Sliter du med å venne deg til musa, så ser jeg jo at det er en tung argumentasjon for å holde seg til det velkjente. Jeg har vært utro mot den ene plattformen etter den andre de siste årene så kjenner ingen forpliktelser. Det begynte med at jeg hadde Windows og syntes det var stas.... helt til jeg forlenget levetiden til en Vista-kokt laptop ved å innstallere Ubuntu. Etter å ha levd med Linux-sjarmen noen år (drivere til ny hardware er ikke alltid å oppdrive), så begynte jeg jobbe med Mac. Og da innså jeg at dette var en perfekt (nesten) hybrid.

Fikk en ide nå. Lage eget operativsystem!!! Joikaux?

PS: Ser at Missa hikket da hun postet, så fjas kan neppe være kriminelt her da.

Det stemmer jeg for!

Jeg har også vært gjennom ymse operativsystemer. Sånn går det når man gifter seg med en yrkesnerd. Det er bare to grunner til at jeg ikke har mac. Prisen og at min kjære sier at "da er du på egne bein". Og det er litt skummelt.

Men den har bare en museknapp ja. Omtrent like trasig som biler med automatgir som mangler en pedal.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.