Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferie
Tenk at det ble Beijing, da. Gled dere!
Bare et lite tips: Jeg aner ikke hvordan dere er ift. saant, men selv har jeg det med aa irritere meg veldig over saanne pakker med sightseeing. Jeg liker bedre aa gjöre ting paa egen haand, og det er virkelig ikke noe som helst problem i Beijing aa gjöre dette. Da faar dere gaatt hvor dere vil, bruke saa lang eller kort tid dere vil hvert sted, ta pauser naar dere vil, spise hvor dere vil etc. Jeg ville sjekket om det var mulig aa faa billigere tur hvis dere bare booket fly og hotell ogsaa dro dere selv paa sightseeing. De i resepsjonen paa hotellene hjelper dere med aa bestille taxier (kjempebillig) og skrive stedene dere skal med kinesiske tegn som taxisjaafören ser ogsaa drar dere rundt paa egenhaand. Göy aa "gaa seg litt vill" ogsaa og aa ha tid til aa rusle litt utenfor allfarvei. Utrolig mange bra steder aa spise. Kjempespennende aa staa opp för solen og dra til en park og se paa alt det rare kineserne gjör tidlig om morgenen (alt fra sverd"dans" til aa henge i traer (!), gaa paa turer med fuglene sine i bur etc. etc.) og saanne ting faar man ikke med seg i store grupper. Kan gjerne gi flere tips, men om du foretrekker organisert tur, er det jo bortkastet saa jeg venter paa svar fra deg först. Det blir bra uansett.
|