|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#27 |
|
Opp og ned
|
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Ville kanskje gjort meg litt klar til i morgen jeg også.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Skjønner godt at du blir irritert, jeg. Vi hadde jo ikke barn da vi giftet oss, men jeg ønsket likevel å vite når utdrikningslaget til mannen min skulle være av praktiske årsaker. Men klart, det kan hende noen har planer for deg også.
|
|
|
|
#29 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)
Signerer!
|
|
|
#30 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg fikk vite om mannens utrikkingslag, og han om mitt. Forloverne gjorde det av to grunner: sjekke at det passet, for dens om skulle drikkes ut, og for å få tak i navn og nr til de som naturlig skulle inviteres.
|
|
|
#31 |
|
Stiv
|
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg visste ikke om datoen til mannens utdrikningslag (annet enn en sterk mistanke, da forloveren bodde i en annen by og "plutselig" var tilbake i vår by torsdagen før...
|
|
|
|
#33 |
|
Tåler regn
|
Samme her. Og selvfølgelig holder vi det hemmelig for den som skal drikkes ut! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
A friend with benefits
|
Det vil jeg anbefale på det aller, aller sterkeste. Jeg gjorde ikke det, og følte meg utrolig skitten og ekkel! Så, rett før ferden skulle gå videre fra felles frokosten og røykerne tok seg en røyk, sprang jeg ut på badet til min tante og vasket håret.
|
|
|
#35 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Jeg var også relativt uforberedt før mitt. Var på fest kvelden før jeg, og da blir jeg ofte litt... eh... kremt... kosete når jeg kommer hjem. Så jeg vekte mannen, og jah...
|
|
|
#36 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Jeg viste når mannen skulle drikkes ut, og han viste når jeg skulle drikkes ut.
|
|
|
|
#37 |
|
© All rights reserved
|
Sånn er det i våre kretser også. Eller var. Jeg er så gammel at nå er det flere skilsmisser enn bryllup. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Hmm. Ugler i mosen.
|
|
|
|
#39 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)Takk! Håret er vasket, jeg har shavet både armhuler og bein, og står nå til selvbruningstørk.
|
![]() |
|
|