Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 14:29   #21
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for informasjonen liksom! (Utdrikningslag)

Jeg ser store muligheter for at du også blir overrasket i morgen, Salt!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:30   #22
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hm. Kanskje jeg må vaske håret i kveld, da?

Gammel 29-04-11, 14:37   #23
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Vaske håret, barbere leggene. The works.

Gammel 29-04-11, 14:38   #24
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Oh yes. Flaks jeg har fått selvbruning som jeg skal hente på postkontoret etterpå!

Gammel 29-04-11, 14:40   #25
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Ikke bli for skuffa hvis det ikke skjer i morgen, da! Din dag kommer jo snart uansett.

Gammel 29-04-11, 14:41   #26
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Neida, absolutt ikke!

Gammel 29-04-11, 14:58   #27
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ville kanskje gjort meg litt klar til i morgen jeg også. Som sagt ikke bli skuffet om det ikke er din dag, men da har du nå pønta deg for mannen i verste fall.

Gammel 29-04-11, 15:00   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Skjønner godt at du blir irritert, jeg. Vi hadde jo ikke barn da vi giftet oss, men jeg ønsket likevel å vite når utdrikningslaget til mannen min skulle være av praktiske årsaker. Men klart, det kan hende noen har planer for deg også.

Gammel 29-04-11, 15:16   #29
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

I våre kretser har alltid partneren til den som skal drikkes ut fått vite når, av praktiske årsaker pga barn etc. Så jeg skjønner godt hvorfor du reagerer slik.

Signerer!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 15:22   #30
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk vite om mannens utrikkingslag, og han om mitt. Forloverne gjorde det av to grunner: sjekke at det passet, for dens om skulle drikkes ut, og for å få tak i navn og nr til de som naturlig skulle inviteres.

Jeg slet seriøst den dagen mannen skulle til pers, for han kom hjem, superivrig med bil som skulle prøvekjøres den kvelden og formiddagen etterpå, en snau time før han skulle hentes. Ble ikke mye kjøring, og jeg måtte dra og levere bilen tilbake.

Om jeg ikke hadde fått vite om det på forhånd, så tror jeg ikke jeg hadde blitt så veldig irritert, med mindre det kolliderte med avtaler/planer som vanskelig kunne endres.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 16:01   #31
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg visste ikke om datoen til mannens utdrikningslag (annet enn en sterk mistanke, da forloveren bodde i en annen by og "plutselig" var tilbake i vår by torsdagen før... ), men så hadde vi heller ikke barn da vi giftet oss. Å planlegge sånne ting uten å ta høyde for andre planer, barnevakt eller lignende høres ikke bra ut.

Det blir spennende å høre om din helg, Salt! Blir det potetgull hjemme på såffan, eller blir det full fest og hæla i taket?

Gammel 29-04-11, 16:02   #32
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Hehehe, ja, vi får se!

Gammel 29-04-11, 16:10   #33
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

I våre kretser har alltid partneren til den som skal drikkes ut fått vite når, av praktiske årsaker pga barn etc. Så jeg skjønner godt hvorfor du reagerer slik.

Samme her. Og selvfølgelig holder vi det hemmelig for den som skal drikkes ut!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 16:17   #34
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hm. Kanskje jeg må vaske håret i kveld, da?

Det vil jeg anbefale på det aller, aller sterkeste. Jeg gjorde ikke det, og følte meg utrolig skitten og ekkel! Så, rett før ferden skulle gå videre fra felles frokosten og røykerne tok seg en røyk, sprang jeg ut på badet til min tante og vasket håret.

Gammel 29-04-11, 21:04   #35
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Det vil jeg anbefale på det aller, aller sterkeste. Jeg gjorde ikke det, og følte meg utrolig skitten og ekkel! Så, rett før ferden skulle gå videre fra felles frokosten og røykerne tok seg en røyk, sprang jeg ut på badet til min tante og vasket håret.

Jeg var også relativt uforberedt før mitt. Var på fest kvelden før jeg, og da blir jeg ofte litt... eh... kremt... kosete når jeg kommer hjem. Så jeg vekte mannen, og jah...

Burde ant ugler i mosen da mannen flere ganger påpekte at jeg kanskje burde kjøre bil den kvelden, for han hadde avtalt at vi skulle møte kokken kl ni morgenen etter for en prat om menyen. Kokken var SÅ opptatt, så det måtte bli da! Jeje. Våknet ti på ni vi! Spratt opp og skulle møte kokken på verandaen nede hos svigers

Og der satt hele bøtteballetten når vi runda hjørnet. Sjampis til frokost kl ni på morgenen dagen derpå er ikke å anbefale.

Over til saken.
I vår krets er det også vanlig å avtale med partner. Man kan ha planer. Spesielt viktig når det er barn i bildet.

Jeg hadde sagt meget klart ifra til mannens forlover at jeg var irritert over det ja.

Gleder meg til oppdatering av denne tråden. Tvi tvi hvis du må i ilden i morgen også!

Gammel 29-04-11, 21:09   #36
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Jeg viste når mannen skulle drikkes ut, og han viste når jeg skulle drikkes ut.
Det vi ikke skjønte at vi begge ble drukket ut på samme helg....så ikke føl deg for trygg i morgen Salt

Gammel 29-04-11, 23:37   #37
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn er det i våre kretser også. Eller var. Jeg er så gammel at nå er det flere skilsmisser enn bryllup.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 23:55   #38
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmm. Ugler i mosen.

Her er det vanlig at partneren vet det. Jeg hadde ikke dusjet så husker at jeg løp igjennom dusjen og første oppdrag var TUBE på sjøen. :rabla:
Da gubben skulle drikkes ut hadde jeg masse planer så han visste at den helgen kunne det ikke være. Gjett om noen ble overasket da?

Lykke til i morgen Salt

Gammel 29-04-11, 23:58   #39
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Takk! Håret er vasket, jeg har shavet både armhuler og bein, og står nå til selvbruningstørk. Men blir ikke skuffa hvis noe ikke skjer (hvis noe skjer har jeg venninner som er skremmende gode til å ljuge om helgeplaner! ), jeg føler meg sikkert fin og fresh uansett!

Gammel 29-04-11, 23:59   #40
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

:live-nakenposting:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.