Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Prinsebryllupet i England

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Prinsebryllup og hvor mye jeg bryr meg
Prinsebryllup? Hva? Når? Hvor? Hvem? 18 9,38%
Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når 67 34,90%
Likegyldig 21 10,94%
Bryr meg litt 18 9,38%
Helt nøytral - gidder ikke å irritere meg eller glede meg 40 20,83%
Bryr meg middels 16 8,33%
Følger godt med 8 4,17%
Synes dette er en viktig historisk begivenhet 9 4,69%
Blir å følge tv-sendingen ja, mye flotte antrekk å se 28 14,58%
Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis 3 1,56%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 22:52   #241
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Dama til venstre i blått er Tara Palmer-Tompkinson, og ifølge Daily Mail for noen uker siden (ja, ja, ikke verdens beste kilde men...), så rakk hun ikke kosmetisk kirurgi før bryllupet - nesen er visstnok ødelagt av omfattende kokainmisbruk. Så hatten var nok plassert sånn at det dekket til noe av nesen. Disse engelske hattene kan ha sin nytte, altså!

Hun hadde visst rukket å fylle i noe, i følge et sted jeg leste.

Se hvordan nesen så ut da den var skadet. Fysjom.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 00:01   #242
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har i dag tenkt pannehatt flere ganger, og fundert på om de har limt de fast?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 10:44   #243
Kaje
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2011
Kaje har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har i dag tenkt pannehatt flere ganger, og fundert på om de har limt de fast?

Det har jeg lurt på også - hehe...
Jeg syns nå Kate var vakker i dag, og koser meg meg litt kongestoff og slikt jeg.

Kaje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 10:58   #244
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett bryllupet, men måtte se noen klipp på vg.nett etter denne tråden. Så ikke dronning Sonja, da.
Er Victoria (hun svenske) gravid?
Ellers synes jeg Plippa/Pippa sin kjole var nydelig, og at Harry burde klippet seg Sånn, det var mitt bidrag til bryllupstråden. :fornøyd:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 11:00   #245
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er Victoria Beckham som er gravid. Svenske Victoria så ikke spes gravid ut

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 11:03   #246
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er Victoria Beckham som er gravid. Svenske Victoria så ikke spes gravid ut

A-ha! Det gjorde forresten ikke Victoria Beckham heller.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 11:08   #247
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

A-ha! Det gjorde forresten ikke Victoria Beckham heller.

Nei ikke egentlig. Men hun så bedre ut enn på lenge synes jeg. Hun kler litt mer kjøtt på kroppen enn hun vanligvis har.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 12:43   #248
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en utrolig nydelig brud! Den kjolen var smashing, og med løst hår ... ah! :henført:

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jaja, de er vel en slags venner da. Venner nok til å komme i bryllup, jaffal. Selv om jeg egentlig antar at de blir invitert vel så mye fordi de anses som Viktige Personer.

Tenk så lei seg de hadde blitt om de ikke fikk komme ... de hadde sikkert sagt noe sånt som "Hvis vi ikke blir invitert, kommer vi til å holde den superultracoole festen hjemme hos oss samtidig, og se hvor mange som kommer til fislebryllupet deres DA lizzom." sånn tror jeg det var.

Gammel 30-04-11, 13:05   #249
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker den lille jenta.

Gammel 30-04-11, 13:06   #250
Kaje
Nybegynner

Kaje har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg elsker den lille jenta.

Ja, herlig!

Kaje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 23:08   #251
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det bildet er bare priceless.

Gammel 01-05-11, 00:16   #252
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Har det vært bryllup i england?

Gammel 01-05-11, 00:31   #253
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Ja.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 00:40   #254
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og under hvilken stein holder du til?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 02:58   #255
Thomas
Mmm, skeptisk

Thomas sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og under hvilken stein holder du til?

Under samme stein som de fleste andre motstandere av monarki og meningsløse bruk av offentlige midler holder til. Men det er jo fint at britene får litt underholdning og glemmer sin ellers traurige hverdag for en stakket stund..

Gammel 01-05-11, 11:23   #256
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvis man ikke har fått med seg at det har vært et bryllup, da kan man umulig ha lest aviser eller hørt/sett en nyhetssending, tenker jeg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 15:59   #257
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Under samme stein som de fleste andre motstandere av monarki og meningsløse bruk av offentlige midler holder til. Men det er jo fint at britene får litt underholdning og glemmer sin ellers traurige hverdag for en stakket stund..

Jeg tror de fleste motstandere av monarkiet har fått med seg denne begivenheten, så jeg tror nok du er ganske alene under den steinen din. Jeg er også motstander av monarki, men jeg ser da nyheter og leser en eller annen avis i ny og ne.

Gammel 01-05-11, 16:08   #258
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det er ekstra tøffe, hardcore-motstandere som flyttet inn under nevnte stein med en gang forlovelsen ble annonsert, og som deretter tok en spesiell type gift som gjorde at de glemte det hele. Heldigvis hadde de også lagt igjen en lapp til seg selv om å ikke komme frem før 30 april. Nå roamer de rundt på internet slik at folk får med seg at de ikke har fått med seg at det er bryllup, slik at vi andre skal forstå hvor hardcore de virkelig er.

:helt vanlig motstander av monarki som heldigvis fikk lov til å følge med på nyheter og slikt til tross for monarki-relaterte nyheter:

Gammel 01-05-11, 16:25   #259
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Det er ekstra tøffe, hardcore-motstandere som flyttet inn under nevnte stein med en gang forlovelsen ble annonsert, og som deretter tok en spesiell type gift som gjorde at de glemte det hele. Heldigvis hadde de også lagt igjen en lapp til seg selv om å ikke komme frem før 30 april. Nå roamer de rundt på internet slik at folk får med seg at de ikke har fått med seg at det er bryllup, slik at vi andre skal forstå hvor hardcore de virkelig er.

:helt vanlig motstander av monarki som heldigvis fikk lov til å følge med på nyheter og slikt til tross for monarki-relaterte nyheter:

Jeg er visst heller ikke hardcore nok.

Gammel 01-05-11, 16:27   #260
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Vi får rett og slett være flinkere neste gang noen royale gifter seg.
Eller fake det. Det er lettere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.